Az Etarget hirdetési hálózaton az elmúlt héten az alábbi öt hirdetés teljesített a legjobban, azaz ezeknek a legmagasabb a kattintási aránya (CTR) az aktuális kulcsszóra történő megjelenéskor az Etarget hálózatában található keresőkben (azaz a tartalom alapján történő megjelenések és a katalógus megjelenések nélkül). Érdekes látni, hogy mennyivel lanyhább az átkattintási kedv ezen a héten. És persze igazi kuriózum: Google hirdetés a top5-ben, a google szóra!
Hirdetés:
30 féle horoszkóp, jósprogramok, ingyen tanácsadás
December 1-től Ezoterikus Adventi naptár, egyedi jóslatokkal, angyaliüzenetekkel, receptekkel. 10 ezoterikus szakértő várja a kérdéseket.
www.ezoterikus.hu
Kulcsszó: horoszkop
Megjelenésszám: 1132
Átkattintási arány: 14,31%
Hirdetés:
Karácsonyi ajándékok olcsón - TeszVesz aukciók
Rengeteg ajándék ötlet, mint például egyedi ékszer, játék, sportszer és műszaki cikk. Idén szerezd meg az ajándékokat aukciókon!
www.teszvesz.hu
Kulcsszó: ajandek
Megjelenésszám: 1350
Átkattintási arány: 10,15%
Hirdetés:
2000-nél is több friss állás
Magyarországon és 50000 aktuális állás világszerte.
www.jobpilot.hu
Kulcsszó: allas
Megjelenésszám: 1768
Átkattintási arány: 9,56%
Hirdetés:
i-skola
Minden, ami iskola. Információ iskoláknak, cégeknek. Iskolák bemutatkozása, olcsó szállások, taneszközök, pályázatok, műszerek, iskolabútorok, oktatási jogszabályok egy helyen.
www.i-skola.hu
Kulcsszó: iskola
Megjelenésszám: 1223
Átkattintási arány: 9,48%
Hirdetés:
Google - ahol csak az eredmény számít
Már ma tegye ki hirdetését Magyarország legkedveltebb internetes keresőjére. Magyar nyelvű kezelői felület, kattintás alapú fizetés. Egyszerűbb, mint gondolná!
adwords.google.hu
Kulcsszó: google
Megjelenésszám: 1470
Átkattintási arány: 9,32%
Az Etarget olyan hirdetési hálózat, amely több hazai oldalon és keresőben kulcsszavak alapján, azaz tartalom-érzékeny módon jelenít meg szöveges hirdetéseket. Az Etarget és az Onlinemarketing blog közötti együttműködés lehetővé teszi, hogy minden héten megjelentessük az aktuálisan legjobban teljesítő kampányokat: hirdetés szövegét, azt a kulcsszót vagy kifejezést, amire a legmagasabb a CTR, az adott kulcsszóhoz tartozó megjelenésszámot és a CTR értékét. A fentiekhez hasznos kiegészítő lehet a legtöbbet keresett száz szó listája.
Az előző heti kampányok itt érhetőek el.
Utolsó kommentek