Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Legjobban teljesítő kampányok az Etargeten, 1. hét

Címkék: statisztika onlinemarketing kampány keresőmarketing sem etarget etarget toplista

2007.01.06. szombat 00:14 Konrad

Az Etarget hirdetési hálózaton az elmúlt héten az alábbi öt hirdetés teljesített a legjobban, azaz ezeknek a legmagasabb a kattintási aránya (CTR) az aktuális kulcsszóra történő megjelenéskor az Etarget hálózatában található keresőkben (azaz a tartalom alapján történő megjelenések és a katalógus megjelenések nélkül). Itt az új év, de igazán új hirdetést nem látok. E heti csemege: ugyanazon szóra két hirdetés is a top 5-ben, igaz, jelentős különbséggel.

Hirdetés:

Profession
Keress állást gyorsan és egyszerűen! Többezer állás, csak egy kattintás.
www.profession.hu

Kulcsszó: allas
Megjelenésszám: 1972
Átkattintási arány: 22,77%

Hirdetés:

30 féle horoszkóp, jósprogramok, ingyen tanácsadás
A net legjobb horoszkópjai, friss cikkek, kártyajós programok várnak. 10 ezoterikus szakértő válaszol kérdéseidre. Van, amit csak nálunk találsz meg!
www.ezoterikus.hu

Kulcsszó: horoszkop
Megjelenésszám: 2558
Átkattintási arány: 21,42%

Hirdetés:

Belföldi hotelek, szálláshelyek, extra ajánlatok
Szálláshelyek részletes, képes bemutatkozásai, struktúrált, kereshető formában, szezonális akciók, gyűjtemények, programajánlatok, kedvezményes csomagajánlatok.
www.utisugo.hu

Kulcsszó: szallas
Megjelenésszám: 1575
Átkattintási arány: 21,40%

Hirdetés:

2000-nél is több friss állás
Magyarországon és 50000 aktuális állás világszerte.
www.jobpilot.hu

Kulcsszó: allas
Megjelenésszám: 1697
Átkattintási arány: 11,61%

Hirdetés:

Modellbolt - a világ kicsiben
Modellek és makettek széles választéka. A makett festéktől a vasút- és repülőmodellekig minden megtalálható.
www.modellbolt.hu

Kulcsszó: modell
Megjelenésszám: 1183
Átkattintási arány: 11,33%

Az Etarget olyan hirdetési hálózat, amely több hazai oldalon és keresőben kulcsszavak alapján, azaz tartalom-érzékeny módon jelenít meg szöveges hirdetéseket. Az Etarget és az Onlinemarketing blog közötti együttműködés lehetővé teszi, hogy minden héten megjelentessük az aktuálisan legjobban teljesítő kampányokat: hirdetés szövegét, azt a kulcsszót vagy kifejezést, amire a legmagasabb a CTR, az adott kulcsszóhoz tartozó megjelenésszámot és a CTR értékét. A fentiekhez hasznos kiegészítő lehet a legtöbbet keresett száz szó listája.

Az előző heti kampányok itt érhetőek el.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr8426533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Arukereso.hu 2007.01.06. 10:31:09

Van egy kérdésem, amit nagyon régóta szeretnék feltenni, és most, hogy egy általános szó kétszer is bekerült a top-ba ilyen magas CTR-el, nem bírom tovább.

A mi CPC kampányaink során keresőkben jó célzás és elhelyezkedés + elvileg jó reklámszöveg mellett a kiugró teljesítmény is csak 10% körül van (CTR). És ehhez már atom precíz célzás kell, értsd több kulcsszavas "trigger" + nagyon ráhangol szöveg + keresőben megjelenés jó helyen.

A kérdés: az Etargetes top-ok a 22%-os CTR-t hol érik el? 1972 megjelenés mellett gondolom a tartalmi partnerek oldalain nem jelentek meg. Nem tartom valószínűnek, hogy pl. a figyelőnet cikkei alatt ilyen átkattintási arányt el lehetne érni.

Kalmi · http://www.etarget.hu 2007.01.06. 17:53:27

Ez a lista csak a keresokre vonatkozik, leszurve a tartolomszolgaltato portalokat.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.01.07. 17:18:00

Az az elv, hogy azt lássuk, melyik szövegí a hatékonyabb, ez pedig a keresőkben látszik legjobban.
Egyébként ezek a fentiek csak a keresőkben elért eredmények, azaz még a katalógusok sincsenek benne.

Miki 2007.01.07. 18:14:32

Nagyon hasznos ez az összesítés, szó se róla, viszont a hirdetőknek nem okoz gondot, hogy nyilvánosságra kerül a kampányukról egy olyan adat, ami nagymértékben segíti a konkurenciát a hasonló kampányok létrehozásánál? Vagy előtte megkérdeztik őket, hogy lehet-e publikálni ezeket?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.01.07. 19:54:24

Ebből még nem volt gond, bár a hirdetőket nem kérdezzük meg. Az eddigi visszajelzések pozitívak voltak, örülni szoktak, ha idekerülnek :-)
Egyébként maguk a hirdetésszövegek ugye publikusak, az eredmények egy kulcsszóra igazak és csak a keresőkben, azaz a teljes kampányra ebből nem lehet következtetni.

Ernő · http://www.horvatherno.hu 2007.01.08. 07:39:50

Szerintem ha benne vagy az etargetben, akkor nagyjából ki tudod számolni, hogy a konkurencia hogyan teljesít.

Persze nem tudom az a statisztika mennyire valós, amely azt mondja, hogy ha első helyen van a hirdetésed, akkor 37%, ha a második, akkor 22%, stb stb.

De ha ezzel felszorzod, akkor megkapod, hogy a konkurencia hogyan teljesít. Persze fontos a szöveg is, de alapvetően ugye a "hely" befolyásolja azt, hogy mennyien kattintanak rád.

A másik történet az, hogy az egyes helyhez mennyit kell fizetned egy kattintás áráért, pl én volt, hogy direkt a másodikat javasoltam rögtön mert ár-érték arányban jobb volt szvsz.

De meg lehet kövezni emiatt, meg minden :-)

Kalmi · http://www.etarget.hu 2007.01.08. 08:39:38

Valos statisztikarol van szo. A linkekre valo kattintasok alapjan szamoljuk ki.


süti beállítások módosítása