Az Etarget hirdetési hálózaton az elmúlt héten az alábbi öt hirdetés teljesített a legjobban, azaz ezeknek a legmagasabb a kattintási aránya (CTR) az aktuális kulcsszóra történő megjelenéskor az Etarget hálózatában található keresőkben (azaz a tartalom alapján történő megjelenések és a katalógus megjelenések nélkül).
Érdemes megnézni, hogy egy-egy kampány milyen stabilan hozza a heti eredményeket. Jól látszik, hogy egy-egy eltalált kampány (szöveg, kulcsszavak, beállítások) milyen eredményes - hosszabb távon is eredményes! - tud lenni. És azt is érdekes látni, mennyire nem égnek ki a szöveges hirdetések. Sokkal tovább élnek, mint a bannerek.
Hirdetés:
1000 ingyen játék
Több, mint 1000 összegyűjtött online játszható flash játék. Akció, ügyességi, sport, poénos, RPG játékok. Minden nap 3 friss, új játék!
gamez.hotdog.hu
Kulcsszó: jatek
Megjelenésszám: 1771
Átkattintási arány: 26,88%
Hirdetés:
Belföldi hotelek, szálláshelyek, extra ajánlatok
Szálláshelyek részletes, képes bemutatkozásai, struktúrált, kereshető formában, szezonális akciók, gyűjtemények, programajánlatok, kedvezményes csomagajánlatok.
www.utisugo.hu
Kulcsszó: szallas
Megjelenésszám: 2017
Átkattintási arány: 22,46%
Hirdetés:
Önéletrajz?
Írja meg önéletrajzát nálunk hogy új állást találjon.
www.workania.hu
Kulcsszó: oneletrajz
Megjelenésszám: 1055
Átkattintási arány: 21,61%
Hirdetés:
30 féle horoszkóp, jósprogramok, ingyen tanácsadás
A net legjobb horoszkópjai, friss cikkek, kártyajós programok várnak. 10 ezoterikus szakértő válaszol kérdéseidre. Van, amit csak nálunk találsz meg!
www.ezoterikus.hu
Kulcsszó: horoszkop
Megjelenésszám: 1006
Átkattintási arány: 19,18%
Hirdetés:
Profession
Keress állást gyorsan és egyszerűen! Többezer állás, csak egy kattintás.
www.profession.hu
Kulcsszó: allas
Megjelenésszám: 2210
Átkattintási arány: 18,51%
Az Etarget olyan hirdetési hálózat, amely több hazai oldalon és keresőben kulcsszavak alapján, azaz tartalom-érzékeny módon jelenít meg szöveges hirdetéseket. Az Etarget és az Onlinemarketing blog közötti együttműködés lehetővé teszi, hogy minden héten megjelentessük az aktuálisan legjobban teljesítő kampányokat: hirdetés szövegét, azt a kulcsszót vagy kifejezést, amire a legmagasabb a CTR, az adott kulcsszóhoz tartozó megjelenésszámot és a CTR értékét. A fentiekhez hasznos kiegészítő lehet a legtöbbet keresett száz szó listája.
Az előző heti kampányok itt érhetőek el.
Utolsó kommentek