Az Etarget hirdetési hálózaton az elmúlt héten az alábbi öt hirdetés teljesített a legjobban, azaz ezeknek a legmagasabb a kattintási aránya (CTR) az aktuális kulcsszóra történő megjelenéskor az Etarget hálózatában található keresőkben (azaz a tartalom alapján történő megjelenések és a katalógus megjelenések nélkül).
Még mindig vezet az ingyenes ajánlat, ha valaki tudja, milyen a konverzió, ossza meg. Egyébként pedig utazunk, jósolunk, munkát keresünk - csak mint eddig.
Hirdetés:
1000 ingyen játék
Több, mint 1000 összegyűjtött online játszható flash játék. Akció, ügyességi, sport, poénos, RPG játékok. Minden nap 3 friss, új játék!
gamez.hotdog.hu
Kulcsszó: jatek
Megjelenésszám: 4301
Átkattintási arány: 25,02%
Hirdetés:
Kedvezményes tavaszi hosszúhévégék, szálláshelyek
Megszámlálhatatlan ajánlataink közül választhat kategorizált kínálatunkból, akár 50% kedvezménnyel. Részletes szállás és csomagajánlat ismertetőkkel, szállásfoglalási lehetőséggel
www.utisugo.hu
Kulcsszó: szallas
Megjelenésszám: 1239
Átkattintási arány: 20,66%
Hirdetés:
30 féle horoszkóp, jósprogramok, ingyen tanácsadás
A net legjobb horoszkópjai, friss cikkek, kártyajós programok várnak. 10 ezoterikus szakértő válaszol kérdéseidre. Van, amit csak nálunk találsz meg!
www.ezoterikus.hu
Kulcsszó: horoszkop
Megjelenésszám: 1215
Átkattintási arány: 18,35%
Hirdetés:
Önéletrajz?
Írja meg önéletrajzát nálunk hogy új állást találjon.
www.workania.hu
Kulcsszó: oneletrajz
Megjelenésszám: 1042
Átkattintási arány: 18,33%
Hirdetés:
Ingatlan Bazár - az országos ingatlanportál
Megújult az országos adatbázissal rendelkező Ingatlan Bazár. Új és használt ingatlanok, tanácsadás, könnyű kezelhetőség. Hirdessen ingyen Ön is!
www.ingatlanbazar.hu
Kulcsszó: ingatlan
Megjelenésszám: 1665
Átkattintási arány: 13,39%
Az Etarget olyan hirdetési hálózat, amely több hazai oldalon és keresőben kulcsszavak alapján, azaz tartalom-érzékeny módon jelenít meg szöveges hirdetéseket. Az Etarget és az Onlinemarketing blog közötti együttműködés lehetővé teszi, hogy minden héten megjelentessük az aktuálisan legjobban teljesítő kampányokat: hirdetés szövegét, azt a kulcsszót vagy kifejezést, amire a legmagasabb a CTR, az adott kulcsszóhoz tartozó megjelenésszámot és a CTR értékét. A fentiekhez hasznos kiegészítő lehet a legtöbbet keresett száz szó listája.
Az előző heti kampányok itt érhetőek el.
Utolsó kommentek