Az Etarget hirdetési hálózaton az elmúlt héten az alábbi öt hirdetés teljesített a legjobban, azaz ezeknek a legmagasabb a kattintási aránya (CTR) az aktuális kulcsszóra történő megjelenéskor az Etarget hálózatában található keresőkben (azaz a tartalom alapján történő megjelenések és a katalógus megjelenések nélkül).
Ha valaki megnézi, hogy ismét (még mindig) a HotDog áll első helyen, aztán kicsit mögé néz, hogy hol jelennek meg a hirdetések, felmerülhet a kérdés: a HotDog-ot is üzemeltető Sanoma a saját szolgáltatásaiban hirdet - az Etargeten keresztül?
Hirdetés:
Húsvéti magazin – húsvétolj és nyerj!
Itt megtalálsz mindent a húsvétról: locsolóversek, szokások, ünnepi receptek, húsvéti sms-ek! Sőt: küldhetsz húsvéti tojglit barátaidnak, és nyerhetsz!
husvet.hotdog.hu
Kulcsszó: locsolo
Megjelenésszám: 1183
Átkattintási arány: 26,29%
Hirdetés:
Szótárgép Centrum
Magyarország legteljesebb szótárgép választéka, teljeskörű szaktanácsadás, egyedi kedvezmények. Akció: három nyelven beszélő gép 9.990,-
www.szotargepcentrum.hu
Kulcsszó: szotar
Megjelenésszám: 1923
Átkattintási arány: 9,20%
Hirdetés:
Állást keres? 3500+ lehetőséget kínál a CV-Online
Ne keressen tovább! Portálunkon Magyarország vezető vállalatainak több, mint 3500 friss állásajánlatából válogathat!
www.cvonline.hu
Kulcsszó: munka
Megjelenésszám: 1116
Átkattintási arány: 7,89%
Hirdetés:
Állás - munka - Workania
Workania - új online állásbörze naponta bővülő adatbázissal.
www.workania.hu
Kulcsszó: munka
Megjelenésszám: 1763
Átkattintási arány: 7,49%
Hirdetés:
Ajánlatunk: 70.000 ingatlan félmillió fotóval
Gyors eredményt akar? Ugorjon át hozzánk és garantáltan talál megfelelő lakást, házat, telket vagy akár hitelt ingatlanportálunkon, ahol már a keresés is élmény!
www.ingatlan.net
Kulcsszó: ingatlan
Megjelenésszám: 4267
Átkattintási arány: 7,03%
Az Etarget olyan hirdetési hálózat, amely több hazai oldalon és keresőben kulcsszavak alapján, azaz tartalom-érzékeny módon jelenít meg szöveges hirdetéseket. Az Etarget és az Onlinemarketing blog közötti együttműködés lehetővé teszi, hogy minden héten megjelentessük az aktuálisan legjobban teljesítő kampányokat: hirdetés szövegét, azt a kulcsszót vagy kifejezést, amire a legmagasabb a CTR, az adott kulcsszóhoz tartozó megjelenésszámot és a CTR értékét. A fentiekhez hasznos kiegészítő lehet a legtöbbet keresett száz szó listája.
Az előző heti kampányok itt érhetőek el.
Utolsó kommentek