Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Célzatlan lövések

Címkék: keresőmarketing sem ajánló etarget etarget tippek

2007.04.13. péntek 00:50 Konrad

Az Etarget koncepciója egyszerű: tartalom alapján ott jelenjenek meg hirdetések, ahol azok relevánsak, azaz köthetők az éppen olvasott cikkhez. Vagy a hirdetés jelenjen meg keresőkben, ha a fizetett találat kötődik a keresett kifejezéshez (szóhoz).

A hirdető szeretne minél több értékelhető látogatót - és a célzott hirdetés nagyobb valószínűséggel hoz ilyet -, a portálok szeretnének bevételt. Az Etarget pedig adja a rendszert. Így kerek a világ.

Persze vannak azért egyéb körülmények is. Például ha a weboldalon elhelyeznénk szívesen hirdetést, de nincs mire célozni. Mondjuk egy chat-en, vagy egy közösségi portálon.

Da az is előfordul, hogy a hirdetőnek nem fontos a célzott elhelyezés, hiszen a hirdetés szövege önmagában is behatárolja az érdeklődők körét (fizetni pedig a kattintásért kell, ugye).

Ezekre az extra igényekre vezette be az Etarget az általános linkeket.

Kulcsszófüggetlen megjelenést biztosít ez a funkció olyan portálokon, ahol nincs értékelhető cikktartalom, hanem alapvetően szolgáltatás központú. Ilyen pl. a chat.hu, a MyVIP, a Videoplayer. A kreatív (a hirdetés) ugyanaz, mint egyéb esetben, de kulcsszavak nem kellenek, nem is lehet azokra licitálni. De azért a licit maradt: ha az alap nettó 20 forintos árat növeljük, akkaor gyakrabban tud megjelenni a hirdetésünk.

Hogy ez a megoldás visszalépés az eredeti koncepcióhoz képest? Lehetséges. De egy általános szolgáltatónak illik az ügyféligényeket kiszolgálni. Márpedig erre a funkcióra igény volt minden oldalról.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr4457980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Trianta 2007.12.02. 15:37:22

Hogyan kerül be egy portál egy-egy hirdetés kategóriába, a beírt kulcsszavak alapján vagy pedig valaki kiértékeli a honlapot és meghatározza a kategóriát?
Gyakorlatilag csak ugyan az a 4-5 hirdetsé fut állandóan.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.12.02. 16:39:59

Az ár és a CTR számít. Ha be szeretnél kerülni, akkor a 20,- Ft már kevés...

Trianta 2007.12.02. 21:37:15

Én portálüzemeltető vagyok, tehát ez az oldala érdekelne.
Gykorlatilag 4-5 hirdetés van az olalon, ezek váltogatják egymást.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.12.03. 01:08:26

És miért általános linkeket akarsz megjelentetni? Miért nem célzottakat? Ott több a mozgástered.

Trianta 2007.12.03. 06:06:00

Mert csak pár hirdetés fut állandóan.
Gondolom ezeknek magas a kattintási áruk, viszont sokkal kevesebb az érdeklődés.
A legjobb az lenne, ha választani lehetne az admin felületen, hogy milyen hirdetéseket (is) szeretnék megjeleníteni.
Beírtam jó sok kulcsszót, de úgylátom ezeket figyelmenkívül hagyja és csak az oldal tényleges profiljába illő hirdetéseket kapok.
A fórumon is csak ezek futnak, pedig ott rengeteg téma van.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.12.03. 12:58:25

Hova írtad be a kulcsszavakat?
Elvileg lehet óvatosan irányítani a rendszert pár trükkel... Dobj egy mailt, ha érdekel.

harisnya · http://harisnya.blog.hu 2008.04.17. 16:30:33

Hello.

Ha egy cikket meglátok valahol, és szeretném ott látni etargetes hirdetésemet, akkor még nem késő módosítani/kulcsszavakat bővíteni/új hirdetést írni?

Vagy a cikk megjelenése után, már nem lehet alá bekerülni egy etargetes linkkel?

Remélem választ kapok, és érthető a kérdés... :)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.04.18. 00:39:41

Kedves harisnya,

az ETARGET minden egyes letöltésnél az aktuális állapot alapján generálja a hirdetést, tehát van mód rá, hogy egy már fennlévő cikk mellett jelenjen meg egy új hirdetés. Más kérdés, hogy a konkurencia miatt ez mennyire fog sokba kerülni, illetve hogy mennyire éri ez meg konverzióban. De lehet ilyet csinálni.


süti beállítások módosítása