Az Etarget hirdetési hálózaton az elmúlt héten az alábbi öt hirdetés teljesített a legjobban, azaz ezeknek a legmagasabb a kattintási aránya (CTR) az aktuális kulcsszóra történő megjelenéskor az Etarget hálózatában található keresőkben (azaz a tartalom alapján történő megjelenések és a katalógus megjelenések nélkül).
Minimális változás az elmúlt héthez képest, igazi tavaszi pangás van...
Hirdetés:
Dalszövegek, zenekarok, profi esküvői szolgáltatók
Slágerek, népdalok, nóták, magyar dalok, éttermek, fotó, video, vőfély, viccek, receptek, esküvői albumok, minden, amire szükség lehet egy jó esküvőhőz.
notak.hu
Kulcsszó: dalszoveg
Megjelenésszám: 1262
Átkattintási arány: 14,10%
Hirdetés:
MSN tippek és trükkök
Tölds le a legfrissebb MSN trükköket és programokat. Smiley gyűjtemények, skinek, avatarok és sok-sok emotikon! Legyél az MSN-eddel is naprakész.
msn.hotdog.hu
Kulcsszó: msn
Megjelenésszám: 1612
Átkattintási arány: 11,29%
Hirdetés:
Szótárgép Centrum
Magyarország legteljesebb szótárgép választéka, teljeskörű szaktanácsadás, egyedi kedvezmények. Akció: három nyelven beszélő gép 9.990,-
www.szotargepcentrum.hu
Kulcsszó: szotar
Megjelenésszám: 1964
Átkattintási arány: 11,05%
Hirdetés:
Kedvezményes tavaszi hosszúhévégék, szálláshelyek
Megszámlálhatatlan ajánlataink közül választhat kategorizált kínálatunkból, akár 50% kedvezménnyel. Részletes szállás és csomagajánlat ismertetőkkel, szállásfoglalási lehetőséggel
www.utisugo.hu
Kulcsszó: szallas
Megjelenésszám: 1262
Átkattintási arány: 10,22%
Hirdetés:
Állás - munka - Workania
Workania - új online állásbörze naponta bővülő adatbázissal.
www.workania.hu
Kulcsszó: munka
Megjelenésszám: 1744
Átkattintási arány: 10,09%
Az Etarget olyan hirdetési hálózat, amely több hazai oldalon és keresőben kulcsszavak alapján, azaz tartalom-érzékeny módon jelenít meg szöveges hirdetéseket. Az Etarget és az Onlinemarketing blog közötti együttműködés lehetővé teszi, hogy minden héten megjelentessük az aktuálisan legjobban teljesítő kampányokat: hirdetés szövegét, azt a kulcsszót vagy kifejezést, amire a legmagasabb a CTR, az adott kulcsszóhoz tartozó megjelenésszámot és a CTR értékét. A fentiekhez hasznos kiegészítő lehet a legtöbbet keresett száz szó listája.
Az előző heti kampányok itt érhetőek el.
Utolsó kommentek