Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Mesterséges Geci: Szerintem nem lenne szabad teret adni az AI által készített tartalmaknak. Mostanában fedeztem fel ... (2024.07.05. 07:34) Mesterséges intelligencia, mesterséges tartalmak - podcast
  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (597) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (234) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (109) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (120) hiba (113) hírek (37) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (63) keresőmarketing (234) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) MarketingMozzarella (5) Marketing és környezetvédelem (6) Marketing Mozzarella (7) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (7) minicrm (7) mobil (35) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (43) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1368) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) podcast (7) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (10) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) suu (3) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (85) tartalommarketing (6) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (438) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

A farok csóválja?

Címkék: onlinemarketing weboldal tanácsadás

2007.05.04. péntek 22:55 Konrad

Miről szól egy céges weboldal? Élményről vagy információról? Design vagy tartalom? Információ, vagy öncélú magamutogatás?

Persze nem lehet egyértelmű választ adni ezekre. Vagyis dehogynem. Minden egyes cégnél külön-külön meg tudom mondani, hogy mi a válasz a fentiekre (és még sok más kérdésre). Csinálunk egy pár weboldalt, és talán mást is érdekel, mi milyen munkafolyamatot járunk végig.

Először is: tanácsadó vagyok. Nem grafikus, nem designer, nem programozó, nem html bűvész. Tanácsadó. Abban tudok segíteni, hogy egy cég kitalálja, milyen tartalma legyen a weboldalnak, milyen megoldásokkal tudja a céljait megvalósítani, tehát milyen weboldalra van szüksége. Azaz "kitaláljuk" közösen a weboldal célját, tartalmát, megtervezzük az oldal vázát, a szolgáltatásokat, a fontos belső kereszthivatkozásokat. Együttműködünk a szövegek megírásában, tagolásában. És készítünk egy olyan anyagot, ami leírja, milyen is lesz a weboldal - milyen menüelrendezés legyen, milyen elemek legyenek a címlapon, a belső oldalakon stb.

Csak ekkor lehet felmérni, milyen programozási és design munkák lesznek, eddig nem! Ekkor lehet eldönteni, milyen technológia lehet a megoldás, milyen design kell, és ez az egész mekkora költségekkel jár.

Tehát készítünk egy anyagot, aminek a segítségével a cég tud ajánlatot kérni programozásra és designra. És a designernek nem lesz dolga a menük kitalálása, a programozóknak nem kell várniuk a tartalmi elemekre. Gyorsabban tudnak dolgozni és azzal kell foglalkozniuk, amihez értenek.

Tehát tanácsadóként a céget képviselem, a cég céljait. És mivel nincs se saját designerünk, se saját programozónk, nem ragaszkodunk senkihez - a cég akár saját embereivel is készítheti a fejlesztést. És fel se merül a munka elején, milyen legyen a design, milyen flash-eket csináljunk - hiszen épp az a cél, hogy ezeket kitaláljuk.

Hát, így csinálunk céges weboldalt. Célok alapján, tartalmi-szolgáltatási oldalról megközelítve. Lehet, ez a megközelítés furcsa, hiszen nem tükrözi a hazai gyakorlatot, de mi úgy gondoljuk logikus, és ami a legfontosabb: célravezető.

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr8770974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Merras · http://miyazakijun.hu 2007.05.05. 01:53:07

Én azóta se csináltam céges weboldalt magunknak. :)

Bizonyos projecteknek van saját oldala - az jobban célozható. Saját domain, saját tartalom. Persze ez energiaigényes dolog, de mivel mi foglalkozunk több, egymással átfedésben nem lévő dologgal is, ezért logikusabb számunkra webes szinten is különválasztani ezeket a témákat.

Érdeklődést jobban felkelti, külön-külön jobban marketingelhető, mintsem egy átfogó céges oldal, "XY vagyunk, ezekkel és ezekkel foglalkozunk, bla-bla-bla" uncsi cucc.

butcher 2007.05.05. 10:36:16

Ez mint szép meg jó, de mo.-on kb minden második ügyfél azthiszi ő ért hozzá, és kiokoskodja hogy ö akar forumot meg akar webáruházat meg legyen benne forgó email gif, és máris bukik az elgondolás. Szóval ez csak ideális esetben müködik ami sajnos még elég ritka. De amugy tényleg egyetértek

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.05.05. 17:56:44

Igen, ráadásul azért nem kevés plusz költség a tanácsadás sem, így tényleg kevesen csinálják így. De ha valaki már befürdött, és kiadott nem kevés pénzt nem működő oldalra, az inkább hajlandó sz újat így csináltatni.

tapir 2007.05.05. 20:39:12

Egy ilyen céggel találkoznék már, ahol így gondolkodnak, de én még reménykedek :)

Szomba 2007.05.06. 04:09:07

Teljesen egyetértek... mindenkivel

Első megbízásom során ügyfél huszonötször akart váltani, és végül az a rendszer készült el, ami a legkevésbé szolgálta őt, hiába mondtuk neki (harmatos kezdőként), hogy mi lesz a vége a dolognak. A végén még be is perelt minket, amit ugyan csúfosan elbukott, de ettől még megrázó élmény volt, hogy mit lehet várni az un. ügyféltől.

Legutolsó ügyfél megkérdezte, hogy miért beszéltük le a csillivilli atomcsapásról a nyitó oldalon, mikor az ismerőse, aki ajánlott minket egy hasonló tételért fizette ki a díj nagyobbik részét. Mondtuk, hogy miért, és ugyan az elején elég nehéz szülésnek indult az ipse, és sokat kellett vele szkanderozni, azóta ajánlott minket ő is másoknak.

Mária 2007.05.07. 11:23:06

A teljességhez azért az is hozzá tartozik, hogy a fejlesztő "szakemberek" is tudnak úgy hozzáállni az ügyfél problémáihoz, hogy az ember esze megáll és csak áll, áll, áll és nem tér magához.

Tud valaki egy blogot, ahol nem a fejlesztők cikizik a megrendelőket, hanem fordítva? Leírnám a saját tapasztalataimat, miután az elmúlt években folyamatosan fejlesztőket tesztelek különböző megbízásokhoz...

;-)

Dr. Telkes József · http://www.telkes.net 2008.02.29. 10:57:58

Szia Konrád, ha van kedved szivesen beszélgetnék veled videoblogra a munkádról. Üdv: Joska

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.02.29. 19:14:16

Szia, keress mailben, egyeztessünk!

Minerva · http://www.hipofizis.hu 2008.02.29. 19:32:21

Az előző két üzenet jó példa arra miért is jó egy blog: Rádtalálnak és együttműködési ajánlatokat kaphasz. :o) Sok sikert fiúk! Majd szeretnénk látni az eredményt.


süti beállítások módosítása