Pénteken jártunk Szegeden a Reklámhét keretében, és ez feltette a koronát az egész hétre. Jó hangulatban, sok hallgató előtt volt szerencsénk előadni, ráadásul a szervezők és a résztvevők is komolyan gondolták ezt az eseményt.
Sajnos kisebbségben vannak ezzel egyelőre. Úgy érzem, ez a Reklámhét dolog amennyire jó ötlet, annyira nem jött át a vidéki vállalkozások felé. Nem tudom, Budapesten mekkora és milyen volt az érdeklődés, de a három vidéki helyszín, ahol jártam, elkeserített.
Voltak tanulók, akik gondolom marketing, reklám területen érdeklődnek. Voltak a szervezők és voltak az általuk személyesen meghívott kevesek. De "utcáról beeső" érdeklődő marketingessel, cégvezetővel nem találkoztam. Pedig egy ilyen rendezvény üzletileg is érdekes lehet, amennyiben tudnak új kapcsolatok szerezni, tudnak új információkat kapni.
Mi lehet a gond? Miért nem volt ott pont a legfontosabb réteg? Sőt: miért nem voltak ott a helyi reklámos cégek?
Nem volt elég jó a kommunikáció? Nem tudtak róla? Nem voltak a programok elég vonzóak? Lesz min agyalniuk a szervezőknek, hogy jövőre mit változtassanak.
Utolsó kommentek