Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Mesterséges Geci: Szerintem nem lenne szabad teret adni az AI által készített tartalmaknak. Mostanában fedeztem fel ... (2024.07.05. 07:34) Mesterséges intelligencia, mesterséges tartalmak - podcast
  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (597) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (234) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (109) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (120) hiba (113) hírek (37) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (63) keresőmarketing (234) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (141) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) MarketingMozzarella (6) Marketing és környezetvédelem (6) Marketing Mozzarella (8) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (7) minicrm (7) mobil (35) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (43) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1369) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) podcast (8) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (10) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) suu (3) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (85) tartalommarketing (6) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (438) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Szabadságot a kulcsszavaknak! - változik az ETARGET

Címkék: onlinemarketing kampány etarget

2007.10.24. szerda 23:08 Konrad

Az ETARGET felhasználók ma kaptak egy levelet a rendszerben történő változásról:

Tisztelt Berenyi Konrad,

a mai napon bovitettuk a celzasi lehetosegeken az ETARGET rendszerben. Szolgaltatasunk segitsegevel On azokat a felhasznalokat tudja megszolitani, akik az On termeke irant erdeklodnek. Mindez a kulcsszavak segitsegevel erheto el, amelyek alapjan a hirdetes azoknak az internetfelhasznaloknak jelenik meg, akik az adott szavakra rakeresnek, vagy olyan cikkeket olvasnak, amelyekben az On altal megadott kulcsszavak olvashatoak.

Az uj szolgaltatas lenyege abbol all, hogy ezentul olyan kulcsszavak is hozzarendelhetoek a szoveges hirdetesekhez, amelyek az On celkozonseget jellemzik. A celcsoportot jellemzo kulcsszavak alapjan a hirdetesek kapcsolodo linkkent, cikkekhez rendelve jelennek majd meg.

Pelda:
Egy autosiskola, amely fiatalokat szeretne megszolitani, a kovetkezo szavakat adhatna meg:
a) mivel autosiskolarol van szo, a termeket jellemzo szavak lehetnek:
autosiskola, jogositvany, stb.
b) mivel fiatalokat szeretne megszolitani, a celcsoportot jellemzo szavak a kovetkezok lehetnek: felveteli, zenei rendezveny, tanulas, stb.

Belépve a rendszerbe és ott új kulcsszavakat felvéve is megjelenik ez a változás: alapban a termékhez vehetünk fel szavakat, de választhatjuk a célcsoportra jellemző szavak felvételét is.

De miről is szól ez a kicsit furcsán megfogalmazott változás valójában?

Az ETARGET számára nagyon fontos, hogy folyamatosan releváns kulcsszavakra jelenjen meg a hirdetés. Azaz ha egy keresőben keresünk, akkor a hirdetés kapcsolódjon a keresett kulcsszóhoz! Ez fontos azért, hogy a keresést végrehajtó felhasználó pontos találatot kapjon és fontos azért is, hogy magasabb legyen a kattintási arány.

Az ETARGET eddig nem különböztette meg a keresőkben és a tartalmi oldalaknál használt megjelenésekhez rendelt kulcsszavakat, így a szűk keresztmetszet a keresők voltak. Ha egy kulcsszó nem fért bele a keresőtalálatoknál a hirdetés tartalmába, akkor azt egy munkanapon belül törölték. Ez persze nem tett jót az összes megjelenésre és persze az árra sem, hiszen kénytelen volt az ember kevesebb kulcsszót használni és így fajlagosan drágább lett az egy kattintás átlagára is.

A változás tehát lehetővé teszi a sokkal több kulcsszó használatát (hiszen a célcsoportra jellemző kulcsszavak köre széles lehet), igaz, a keresőkben továbbra is csak a releváns szavak fognak megjelenni. És várhatóan ott még szigorúbb lesz az elbírálás.

De jó is ez így, hiszen az ETARGET-et a tartalmi oldalak miatt is szeretjük. Ez a kis lazítás mindenképpen könnyebb évvégi optimalizálást fog jelenteni a hirdetőknek.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr71206624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szovegmester · http://szovegmester.blog.hu 2007.10.25. 08:48:01

Elég kínos, hogy az ETARGET ékezet nélküli kötleveleket küld ki.

horvath_jano 2007.10.25. 11:18:08

Interneten sajnos a karakterkodolasok elterosege a mai napig okozhat csunya dolgokat, ezert az ekezetlen level nem tekintheto cikinek.


süti beállítások módosítása