Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

CTR: 56,62%

Címkék: onlinemarketing kampány érdekes etarget

2007.11.05. hétfő 00:23 Konrad

Hétről-hétre megjelenik a blogon az ETARGET toplistája. Ebben a listában az öt legjobban teljesítő kampány van, de egy fontos korlátozással: csak a keresőkben elért eredményeket nézzük. Azaz az egyértelműen releváns találatok közötti eredményeket hasonlítgatjuk össze.

Ritkán vannak kiugróan látványos dolgok, általában a várható trendet követik az eredmények: nyáron inkább utazunk és klímát veszünk, télen síelünk, és így tovább. Most pedig itt az év vége, és kötelező biztosítást akarunk kötni.

No, és itt láttam az első nagy kiugrást, ami egy önálló bejegyzést megér: a "kötelező biztosítás"-ra megjelenő hirdetés átkattintási aránya 56,62 százalék, azaz gyakorlatilag minden második megjelenés (azaz keresés) kattintást is eredményez! Hatékonynak mondható, nem?

Egyébként az eheti listában még két tanulságos dolog látszik: egyrészt az ETARGET kegyetlenül levágta az új hirdetési hosszokra a hirdetéseket, másrészt jól láthatóan érdemes lehet a konkurencia webcímére is hirdetni.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr43218642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Longhand · http://optimalizalas.info 2007.11.05. 10:19:21

Ahogy bemondták a tévében, hogy a biztosítók közzétették a kötelező tarifákat minden biztosítással foglalkozó oldalam látogatottsága keresőkből kb. 20-25x nőtt elég tartósan, úgyhogy nem csodálkozok ezen a CTR-en, ami amúgy tényleg kivételesen szép érték.

Kalmi · http://www.etarget.hu 2007.11.05. 11:56:32

"az ETARGET kegyetlenül levágta az új hirdetési hosszokra a hirdetéseket"

Tobbszor is figyelmeztettuk az ugyfeleinket :-)

aranyhaj.blogspot.com 2007.11.05. 18:20:37

Nem rossz tudni az ilyeneket...

Ernő · http://www.webseo.hu 2007.11.05. 21:03:59

Ez nagyon jó eredmény, de ha rákeresek a Tango keresőben a kötelező biztosításra, akkor EGYETLEN organikus találat sincsen!

Nos azért így könnyű 52%-os átkattintást elérni, hogy nincsen organikus versenytárs.

Nem savanyű a szőlő, csak megjegyeztem...

Longhand · http://optimalizalas.info 2007.11.05. 21:06:18

Ernő, én látok organikus találatokat is, csak kicsit kívűl esnek az aranyháromszögön :)

Longhand · http://optimalizalas.info 2007.11.05. 21:12:08

Egyébként jó ez a Tango kereső szövegkiegészítője, most nézem.
Bent az egyik cikkem címe ('kereső optimalizálás ahogy én látom'), de a keresésre csak szponzorált találatokat ad :)

Akos 2007.11.06. 08:47:40

Valóban, bizonyos esetekben tényleg nem ad ki más találatot, csak a hirdetéseket. (Nálam böngészőfüggő.)

De amilyen silány a találati lista erre a kifejezésre, nem csoda, ha amúgy is a fizetett hirdetésekre menekül a szerencsétlen internetező.

Akos 2007.11.06. 10:01:44

"egyrészt az ETARGET kegyetlenül levágta az új hirdetési hosszokra a hirdetéseket"

És így milyen stílusos lett az alábbi hirdetés:

"Adathelyreállítás másképp (Az

Elveszett, törölt, felülírt fájlok, megsérült Outlook és Express levelek,..."


süti beállítások módosítása