Hétről-hétre megjelenik a blogon az ETARGET toplistája. Ebben a listában az öt legjobban teljesítő kampány van, de egy fontos korlátozással: csak a keresőkben elért eredményeket nézzük. Azaz az egyértelműen releváns találatok közötti eredményeket hasonlítgatjuk össze.
Ritkán vannak kiugróan látványos dolgok, általában a várható trendet követik az eredmények: nyáron inkább utazunk és klímát veszünk, télen síelünk, és így tovább. Most pedig itt az év vége, és kötelező biztosítást akarunk kötni.
No, és itt láttam az első nagy kiugrást, ami egy önálló bejegyzést megér: a "kötelező biztosítás"-ra megjelenő hirdetés átkattintási aránya 56,62 százalék, azaz gyakorlatilag minden második megjelenés (azaz keresés) kattintást is eredményez! Hatékonynak mondható, nem?
Egyébként az eheti listában még két tanulságos dolog látszik: egyrészt az ETARGET kegyetlenül levágta az új hirdetési hosszokra a hirdetéseket, másrészt jól láthatóan érdemes lehet a konkurencia webcímére is hirdetni.
Utolsó kommentek