Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Akik gyakran kattintanak

Címkék: statisztika onlinemarketing kampány érdekes

2008.02.20. szerda 17:39 Konrad

Amikor olyan jó 12-14 éve rádióztam helyi rádióban, pontosan tudtuk, hogy ki az a néhány ember, aki állandóan játszik betelefonálós játékokban. Volt 5-6 ember, akiket már a telefon csörgéséről is szinte felismertünk.

Ez nem is volt olyan nagyon nagy baj: ha egy hirdető kitalált valami játékot, akkor biztosak lehettünk benne, hogy lesz aktivitás. És ugye csak mi tudtuk, hogy ez eléréstől függetlenül szinte mindig ugyanazok az emberek játszanak. Legalábbis elsősorban.

Akkor tanultam meg, hogy a kívülről szépnek látszó, eredményes dolgok mögött bizony nem mindig van valós teljesítmény. Valamiért ez jutott az eszembe akkor, amikor elolvastam a Starcom USA egyik tanulmányát, amiből kiderül: a bannerekre történő kattintások felét a felhasználók 6 százaléka hozza össze!

Egyébként ezek a gyakran kattintók jellemzően 25-44 év közöttiek, és nem is élnek rosszul, azaz valójában jó célcsoport. De azért érdekes ez a szám.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr13347430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mária 2008.02.21. 08:30:31

A rádiós hirdetéseknél nem az számít, hogy van-e betelefonáló, mennyi betelefonáló van, hanem az, hogy hányan hallják a játékot, hányan fejtik meg a kérdést anélkül, hogy telefonálnának és hányan mennek az információ birtokában vásárolni, rendelni.

A cél nem az ajándék osztogatás, hanem a forgalom növelése.

Ha egy ilyen játékra nincs betelefonáló, a műsorvezetőt kell lecserélni. Miért nem tudja érdekesen tálalni a játékot, vagy miért nem szervezett be pár embert tartaléknak, ha már a tálalással gondjai vannak.

Azt meg ugye, bármikor lehet mondani, hogy "ég az összes vonalunk" :)

A bannereknél sem az számít szerintem, hogy hányan kattintanak, hanem az, hogy hányan emlékeznek az azon látható tartalomra.

Sokan azért nem kattintanak egy bannerre, mert nem akarják otthagyni az oldalt egy hirdetés miatt... de magát a hirdetést azért megnézik.

Gábor · http://www.focimagazin.hu 2008.02.25. 16:50:51

A klikkelés alapú bannerekkel az a gond, hogy sokan megnézik, de még sem klikkelnek rá...


süti beállítások módosítása