Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Mesterséges Geci: Szerintem nem lenne szabad teret adni az AI által készített tartalmaknak. Mostanában fedeztem fel ... (2024.07.05. 07:34) Mesterséges intelligencia, mesterséges tartalmak - podcast
  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (597) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (234) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (109) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (120) hiba (113) hírek (37) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (63) keresőmarketing (234) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (141) kutatás (101) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) MarketingMozzarella (9) Marketing és környezetvédelem (6) Marketing Mozzarella (11) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (7) minicrm (7) mobil (35) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (43) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1369) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) podcast (11) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (10) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) suu (3) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (85) tartalommarketing (6) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (439) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Homályosan

Címkék: onlinemarketing kreatív weboldal

2008.05.07. szerda 00:53 Konrad

Fut a Kreativ.hu-n a Zoom.hu-nak egy hirdetése. Nem nagyon eröltették meg magukat, egy 468x60-as bannerről van szó, semmi extra nincs benne.

Zoom. Az új hírportál. Éleslátóknak.

De mégis, a Kreatívon járunk, ez egy olyan hely, ahol a reklámszakmát szeretnék a hirdetők elérni, lássuk hát, mit jánlanak, van-e valami előrelépés a legutóbbi írásom óta. Így aztán javítva az átkattintási arányukat határozott szándékkal tovább kívántam lépni.

És mit látok?

Na?

Bejön a Zoom.hu címlapja! A Kreatívról. Minek? Miért ez? Miért nem valami egyedi ajánlat a Kreatív olvasóinak? Mi a célja ennek a hirdetésnek? Olvasók szállítása? Innen? Amikor hirdetési partnereket, azaz közvetve bevételt is szerezhetnének?

Nem értem. Mi értelme van így itt hirdetni?

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr33457676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szűcs Attila 2008.05.07. 14:22:50

Szerintem meg pont egyértelmű, hogy mér' pont ott: médiaügynökségek. Valamivel fel kell hívni a tervező/vásárlók figyelmét is és tudtommal pont ebből a kasztból van elég az olvasók között. Rosszul gondolom?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.05.07. 15:46:22

Nem az a bajom, miért hirdet a Kreatívon. Helyesen teszi, ismerjék meg. De miért a címlapra visz a kattintás? Miért nem egy reklámosoknak szóló oldalra?
És miért nincs direkt reklámosoknak szóló banner változat?

Szűcs Attila 2008.05.07. 16:24:54

itt most csak az általam jelzett csoportnak mutatott jelenlét a cél, szerintem...

ha meg közvetlen "reklám lenne reklámosoknak", akkor pont az ellenkezője sülne ki a dologból, kicsit "gyere-nálam-hirdetni-mert-lefutott-az-első-hullám-és-nem-foglalják-a-helyeket" szagú lenne. Így sunyibb...de aztán lehet csak túlragozom és csak A'la Nature hirdetnek...

Oleg 2008.05.07. 16:26:12

Nézd Konrád, van nekik épp elég dolguk, most miért pont ezen akadjanak le. A lényeg, hogy fusson a banner, lássák az emberek. Később majd csiszolnak rajta. Agilis hozzáállás :)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.05.07. 16:35:59

De ha csinálják, miért nem csinálják hatékonyabban? Nem sokkal több munka... Az online kampányban pont az a szép, hogy nem statikus, lehet vele játszani, akár napi szinten infókat nyomni...

Oleg 2008.05.07. 16:58:29

Persze, egy kicsit túloztam, nyilván lehetne már elsőre is jobban, de szerintem az hogy csinálják, az sokkal fontosabb, mint az hogy nem jól. Az emberek elsöprő többsége fantasztikusan jó abban, hogy valamit nagyon kitűnően tud _nem_ csinálni. Szerintem jobb, ha valaki csinál valamit, de nem jól. Legalább tanul belőle és nem csak ötletel. Nagyon sokan fikázták a zoom.hu-t, köztük Te is, mert nem jó. Azt már senki nem jegyezte meg, hogy ezt a nem jót mennyi idő alatt hozták össze! Ki hozott össze egy ilyen kaliberű webes cuccot ennyi idő alatt Magyarországon? Lehet, hogy nem internet géniuszok, de egy valamihez tutira értenek: execution. És ez szerintem értékesebb nagyon sok webes tudásnál manapság. Azzal tele van az internet, meg lehet tanulni. Az, amit ők megcsináltak pár hónap alatt, az még sok magyar internet veteránnak sem megy 6-8-10 év tapasztalattal a háta mögött. Mert nem olyan könnyű megtanulni, jó hozzáállás kell hozzá. És ez ritkaság.

zsolti 2008.05.07. 20:31:07

én úgy látom, nincs rajta sapka!

Andris 2008.05.08. 10:06:15

Helló! Lehet, hogy a Kreatívot olvasók az éleslátni/széleslátni kívánók célcsoportjából valók? Ha igen, akkor az is lehet, hogy a kampány egy jól célzott része fut ezen az oldalon. Másodlagos haszna, hogy a potenciális reklámozók felfigyelhetnek az új oldalra vs. szájbarágás.

glamour 2008.05.08. 10:44:29

Egyszerűen jelen kell lenni jókor, jó helyen, nem erőszakosan, csak diszkréten, de szem előtt, és elhinni, hogy aki médiatervező, az ért hozzá annyira, hogy észre is vegye :) Engem halálra idegesített az Origo és az R-time tolakodása a szakmai oldalakon, basszus, tudok róla hogy vannak, oszt' majd ha kell ajánlat, megkeresem őket, de nem akarokminden hírek olvasása előtt x-eket keresni a layerükön.

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.05.09. 21:43:58

A zoom egyszerűen nem zoomolt. Kinézett egy oldalt, bedobott egy gagyi bannert, aztán darab-darab. Remélem megjelenésre megy :D

Amúgy az r-time reklám sem jobb. Hosszú, unalmas, egyoldalú és érdektelen.

expert 2008.05.12. 22:22:15

véleményem szerint a zoom a konkurenciának csinálta az oldalt. meg akarja mutatni. és a kreativon mutogathatja magát a többi "szakértőnek" az úgy tűnik kevésbé érdekli, hogy ettől nem növekszik az olvasótábora. hiszen tudjuk mit nyilatkoztak magukról, hogy majd lenyomják az indexet meg az origot, jó kell egy kis idő, de nem sok. nagyon béna portál, el fog tünni a süllyesztőben, szegények már komolyan sajnálom is őket.......


süti beállítások módosítása