Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Amikor valami nem sikerül...

Címkék: onlinemarketing kampány

2008.05.22. csütörtök 23:29 Konrad

Fut egy kampányunk, amiben egy új webes terméket reklámozunk. Igazából nem is érdekes maga a termék, a lényeg, hogy egy ingyenes szolgáltatás használatára buzdítjuk a látogatókat (ez egy speciális kereső), és abban bízunk, hogy ennek a használói majd megrendelővé válnak.

Az első két hét után már látszik, hogy valami nem tökéletes a koncepcióval. Jönnek a látogatók az oldalra, a lepattanási arány 50% körüli, azaz egyáltalán nem magas, az eltöltött idő átlagosan 4 percnél több, és valóban használják is a keresőt. De nincs konverzió, nem jönnek az érdeklődők, nem történnek üzletkötések.

Tipikus "műtét sikerült, de a beteg meghalt" állapot. Valamit tehát tenni kell. A kampányt ezért gyakorlatilag felfüggesztettük, és kicsit hozzányúlunk a weboldalhoz. Egyrészt bővebb információt rak föl a cég, kiegészíti néhány megrendelésre rávezető dologgal, másrészt viszont a szolgáltatás egy részét regisztrációhoz kötjük. Az alapvető funkciók továbbra is szabadon használhatóak, de amint a keresés végén részletesebb információt szeretne kapni valaki, regisztrálnia kell (minimális, de valós adatokkal: név, e-mail, telefon).

Ettől két dolgot várunk. Egyrészt el fogjuk veszteni a nem komoly érdeklődőket, szinte az összesett. Azaz romlani fog a statisztikánk. De a valóban potenciális ügyfelek várhatóan regisztrálnak (pénzügyi szolgáltatásról van szó, a cég megbízható, 15 éves, nem kevés forgalommal bír), és ezáltal elérhetővé is válnak.

Mivel ráadásul a statisztikákból látni fogjuk, kit mi érdekel konkrétan, az értékesítők már személyre szabott ajánlatokkal kereshetik őket.

Azaz a szolgáltatást nehezebben elérhetővé tesszük, hogy az üzleti cél teljesülni tudjon. Ez a terv. Az eredményekről pedig majd beszámolok.

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr66483221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stirlic 2008.05.22. 23:39:39

Tipikus szar a termék...

Nem fog menni!!!

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.05.22. 23:44:54

Az a vicc, hogy nem szar a termék, sőt, aki megismeri (és érintett, azaz megvan az anyagi háttér) nagy valószínűséggel ügyféllé is válik. De kell a személyes kontaktus, anélkül úgy tűnik nem megy.

Bártházi András · http://barthazi.hu 2008.05.23. 05:23:43

Kiváncsian olvasom majd az eredményeket!

Gombos Zsolt · http://www.marketingotletek.hu 2008.05.23. 08:12:52

Konrád, elárulod a weboldal címét? Felcsigáztál, megnézném...

Mária 2008.05.23. 08:38:06

Mit lehet ehhez hozzátenni anélkül, hogy látnánk a weboldalt?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.05.23. 08:47:39

Kampány közben nem, mert tnkrevágná a statisztikát :)
De tényleg nem, nem az ügyfél az érdekes, hanem maga a probléma, és az, hogy egy online kampány esetén mnet közben is lehet ilyen dolgokat tenni (azaz koncepciót váltani, nemcsak felületeket).

megszervező · http://www.megszervezem.hu 2008.05.23. 10:41:05

Nálunk tök ugyanaz a gond :-) megvan a rendszer, de a végén eltűnik a látogató... pedig "ingyér" van. A héten éppen alakítunk mi is, vissza a weboldalhoz, hátha... (ja még nem kampányolunk, de már látjuk a hibát, vagy nem? :-))

Woof - the real hairy guy 2008.05.23. 12:53:23

Konrád!
Ha így sem sikerül, játszhatnánk brainstormingosdit, dobd be a problémát, megoldjuk, és osztozunk! :)

Denz 2008.05.23. 13:54:19

a reg sztem jó ötlet.
de én nem információt adnék a regért. az az én érdekem, hogy az info átmenjen és a célcsop minél többet tudjon. ezért nem kérnék "árat".
én értéket adnék. bármit, ami a szolgáltatáshoz köthető és ténylegesen segíti a felhasználót a döntésben, vagy lerombolja a legfőbb barriert.

Benji 2008.05.23. 16:58:49

Sziasztok!

Két dolgot szeretnék kérdezni!

Az egyik,hogy pénzügyi-tanácsadóként dolgozom,ehez készitettem egy honlapot is,és ezt a honlapot szeretném "bejáratni". Mivel Konrád példája,és az én tapasztalatom is azt támasztja alá,hogy pénzügyekben elkrülhetetlen a személyes kontakt,ezért én egy olyan oldalt szeretnék,ahol a végén nem terméket vásárolna,hanem egyszerüen időpontot egyeztetnek velem.Erre szeretnék segítséget.


A másik ami tulajdonképpen ehez kapcsolodik,hogy 3 "gurut" találtam ehez a neten: S.Sándor W.Gábor a 3.ra nem emlékszem.Sztem az ittlévők közül mindenki ismeri őket.Nem tudom h tölük milyen érdembeli ötleteket tudnék vásárolni.Itt van ez az új oldaluk is a milliomos születik...engemet ez nem győz meg.. szóval valaki útba igazitana?köszönöm előre is :)

Neonomád · http://web3.blog.hu/ 2008.05.24. 02:04:56

Benji!

Nem szoktál véletlenül feltűnni néha Tarkán?

Benji 2008.05.24. 11:22:35

Neonomád!

Nem értem a kérdésed,így valószinüleg nem.

Mária 2008.05.25. 12:47:06

Bizonyos típusú hsz-okat én helyből vágok ki, mint macskát...

sztem 2008.05.26. 11:26:05

Arra nem gondoltatok, hogy simán rossz a szolgáltatás? Az a 4 perc tökéletesen elég arra, hogy a látogató a következőre megállapítást tegye: "hát ez szar és még regelni is kell? persze bazmeg.." és már le is lépett.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.05.26. 11:41:12

A szolgáltatás egy speciális kereső. Aki itt eltölt pár percet, azt érdekli a téma - különben meg sem érti. Ha annyit sikerül elérni, hogy ezek közül minden 10. regisztrál, máris előrébb vagyunk.


süti beállítások módosítása