Az első két hét után már látszik, hogy valami nem tökéletes a koncepcióval. Jönnek a látogatók az oldalra, a lepattanási arány 50% körüli, azaz egyáltalán nem magas, az eltöltött idő átlagosan 4 percnél több, és valóban használják is a keresőt. De nincs konverzió, nem jönnek az érdeklődők, nem történnek üzletkötések.
Tipikus "műtét sikerült, de a beteg meghalt" állapot. Valamit tehát tenni kell. A kampányt ezért gyakorlatilag felfüggesztettük, és kicsit hozzányúlunk a weboldalhoz. Egyrészt bővebb információt rak föl a cég, kiegészíti néhány megrendelésre rávezető dologgal, másrészt viszont a szolgáltatás egy részét regisztrációhoz kötjük. Az alapvető funkciók továbbra is szabadon használhatóak, de amint a keresés végén részletesebb információt szeretne kapni valaki, regisztrálnia kell (minimális, de valós adatokkal: név, e-mail, telefon).
Ettől két dolgot várunk. Egyrészt el fogjuk veszteni a nem komoly érdeklődőket, szinte az összesett. Azaz romlani fog a statisztikánk. De a valóban potenciális ügyfelek várhatóan regisztrálnak (pénzügyi szolgáltatásról van szó, a cég megbízható, 15 éves, nem kevés forgalommal bír), és ezáltal elérhetővé is válnak.
Mivel ráadásul a statisztikákból látni fogjuk, kit mi érdekel konkrétan, az értékesítők már személyre szabott ajánlatokkal kereshetik őket.
Azaz a szolgáltatást nehezebben elérhetővé tesszük, hogy az üzleti cél teljesülni tudjon. Ez a terv. Az eredményekről pedig majd beszámolok.
Utolsó kommentek