Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Kérdések hete: válaszok

Címkék: onlinemarketing

2008.08.03. vasárnap 19:45 Konrad

Egész héten kérdéseket tettem fel, most válaszolok én is azokra, íme!

Kinek dolgoznál?

Nincs se preferált terület, se preferált ügyféltípus számomra. Ugyanúgy szívesen dolgozok multinak, mint hazai nagy cégnek, de kisvállalkozások és egyéni vállalkozók is adnak nagyon izgalmas feladatot.

Nem csak azt szeretem, ha sok pénzből (nagy haszonnal) nagy kampányt csinálhatok, hanem azokat a kihívásokat is, amikor (relatíve) kevés pénzből kell jó megoldást kitalálni.

Elsősorban persze a tanácsadás jellegű munkákat szeretem, azok közül is azokat, amelyek hosszabb távú együttműködésre építenek: folyamatos marketing tanácsadásra, kampánykezelésre vagy bármi másra van szükség.

Mi hiányzik?

Számomra nincsen "nagy hiányzó". Számomra az Internettó méltó utódja az Index, a Vianovot, Korridort saját idejükben sem szerettem annyira.

Ami számomra kicsit hiányzik, az inkább egyfajta stílusbeli változás miatt történik. Itt elsősorban arra gondolok, hogy a portálok - stílusban - eltolódnak a bulvár felé (mert mindenki indexebb akar lenni az indexnél, haha), a blogok pedig előhozzák másokból is a véleményeket (azaz olyanok is véleményt mondanak nem-blogokon, akiknek nem kéne).

Hiányzik a laza, nembulvár, nemmegmondó stílus. Vagy tudtok ilyet?

Mivel kezded?

Levelek, Index, Időkép, rss feedek. És aztán napközben levelek, rss, levelek, Index, Origo, rss, levelek, etc.

Ahova be-benézek: SG.hu, Prím Online, FN.hu, HVG, A5, TotalCar és naponta egyszer legalább a Délmagyar.hu

Mi történik a hazai interneten?

Röviden: sokféle hatás egyszerre. Diverzifikálódás, egygépes-egyböngészős használat nagyobb aránya, ritkább használat, és sajnos elszegényedés is.

Ugyanakkor nem csökken, hanem továbbra is nő az internetezők száma, azaz nem kell ilyen irányú vészharangot kongatni. De a portáloknak - főleg a nagyoknak - igenis el kell kezdeniük stratégiát alkotni és olvasókat gyűjteni.

Használsz adblockert?

Operát használok, és azzal blokkolok hirdetéseket. Tehát igen. Elsősorban azért, mert rengeteg erőforrást zabálnak. Így viszont kénytelen vagyok más böngészőn (pl. Camino) ránézni az oldalakra néha, hogy képbe legyek a futó kampányokról.

Mit csinálsz máshogy a hétvégén?

Szinte mindent. Kevesebbet ülök a gép előtt, ritkábban nézek leveleket, és más szolgáltatásokat is használok. Ugyanakkor mégis semmit se csinálok máshogy: bejárom a szokott útvonalakat, csak ritkábban.

Mivel az internet kb. annyira természetesen használt "eszköz", mint a tévénézés, így aztán a hétvégén is az életem része.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr81598833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2008.08.03. 21:48:55

Operával hogy blokkolod a hirdetéseket?
Évek óta vagyok operafüggő, de még nem találkoztam ad-blockerrel benne... persze az egyéni letiltást ismerem, de nem szeretem darabonként letiltani. Bár általában figyelmen kívül hagyom a hirdetéseket, de azért várom a megoldást.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.08.03. 22:47:12

Eszközök - Haladó - Letoltott tartalmak, és ott ki lehet csillagozni az adservereket, pl ez az Index egyik ilyen könyvtára: index.hu/ad/*

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2008.08.03. 23:04:36

Az jutott eszembe, hogy itt nyomod az Online-marketinget, de lehetne egy blogod, hogy hogyan védekezzünk ellene :o)))))

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.08.03. 23:13:22

Dexter, nem bonyolult: használni kell az embernek az eszét.
Egyébként a feleségem is marketinges, és együtt röhögünk, amikor ránk is hat a dolog :)


süti beállítások módosítása