Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Legjobban teljesítő kampányok az ETARGET-en, 38. hét

Címkék: statisztika onlinemarketing kampány keresőmarketing sem etarget etarget toplista

2008.09.22. hétfő 00:20 Konrad

Az ETARGET hirdetési hálózaton az elmúlt héten az alábbi öt hirdetés teljesített a legjobban, azaz ezeknek a legmagasabb a kattintási aránya (CTR) az aktuális kulcsszóra történő megjelenéskor az ETARGET hálózatában található keresőkben (azaz a tartalom alapján történő megjelenések és a katalógus megjelenések nélkül).

Hirdetés:

Állást keres?
Több, mint 15.000 állás hirdetés közül
választhat, 23 különböző rovatban!
www.expressz.hu

Kulcsszó: munka
Megjelenésszám: 1375
Átkattintási arány: 12,15%

Hirdetés:

Erotikus társkeresés
Erotikus társkereső tabuk nélkül.
Amatőr videókkal és képekkel.
www.szexrandi.hu

Kulcsszó: amator
Megjelenésszám: 1173
Átkattintási arány: 9,38%

Hirdetés:

Gulyás Kandalló
Kandallóépítés egy nap alatt.
Központifűtés kandallóval.
www.gulyaskandallo.hu

Kulcsszó: kandallo
Megjelenésszám: 1195
Átkattintási arány: 7,87%

Hirdetés:

Ingatlan hirdetések
Több ezer képes ingatlan hirdetés.
Ingyenes ingatlan hirdetésfeladás.
www.IngatlanNet.hu

Kulcsszó: ingatlan
Megjelenésszám: 3469
Átkattintási arány: 5,30%

Hirdetés:

WellnessHetvege akciók
150 hazai wellness hotel ajánlatai
Online foglalás 8.000 Ft/ fő / éj ártól.
www.wellnesshetvege.hu

Kulcsszó: hotel
Megjelenésszám: 2228
Átkattintási arány: 5,16%

Az ETARGET olyan hirdetési hálózat, amely több hazai oldalon és keresőben kulcsszavak alapján, azaz tartalom-érzékeny módon jelenít meg szöveges hirdetéseket. Az ETARGET és az Onlinemarketing blog közötti együttműködés lehetővé teszi, hogy minden héten megjelentessük az aktuálisan legjobban teljesítő kampányokat: hirdetés szövegét, azt a kulcsszót vagy kifejezést, amire a legmagasabb a CTR, az adott kulcsszóhoz tartozó megjelenésszámot és a CTR értékét. A fentiekhez hasznos kiegészítő lehet a legtöbbet keresett száz szó listája.

Az előző heti kampányok itt érhetőek el.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr90675118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Iron1 2008.09.22. 10:23:01

Konrád!

Kíváncsiságból kiszámoltam, hogy ezek a kampányok - 30 Ft-os CT árral számolva (tudom, hogy ettől eltérhet a dolog) - kb. heti 3-6 ezer forintba kerültek. Ez havi szintem maximum 24 ezer forint. A kérdésem az, hogy tapasztalataid szerint mi az a felső kampányköltség limit, amit eTargetben még hatékonyan lehet futtatni?

Tudom, hogy kampányfüggő is a dolog (pl. Coca-Cola vs. speciális rögzítőcsavar), de gondolom, vannak általános érvényű tapasztalataid ezzel kapcsolatban.
Köszönöm!

Áron

Károly · http://szeged.blog.hu 2008.09.22. 14:27:23

Szia Iron1!

Azért pontosítanék a számításaid kapcsán. Igaz lenne amit írsz, ha csak a fenti 1 kulcsszóra hirdetnék a fenti kreatívokat, de hát ugye biztos több kulcsszó van, és azok átkattintási aránya, és megjelenés száma itt most nem szerepel.
Felső kampányköltség meg tényleg érdekes, mert ha akarod elköltök napi 80.000 ETARGET en, de értelme, azaz konverziója nulla lesz, vagy ahhoz közeli...

Gál Kristóf · http://www.analytics-egyszeruen.hu 2008.09.22. 14:29:50

Ha "ésszel" hirdetsz, akkor nem biztos, hogy egyáltalán el tudsz költeni napi 80.000 forintot... sőt.

Károly · http://szeged.blog.hu 2008.09.22. 16:52:28

Nézd, ha az a cél el lehet költeni, de igen az nem ésszel való hirdetés, hanem pénzkidobás...

Témától függően a napi 15-20 ezer az szerintem, ami még épeszű konverzióval elmegy

Iron1 2008.09.22. 17:13:20

@Károly: Köszönöm, a több kulcsszó nem jutott eszembe (noha anno a Google-nél én is így hirdettem).

@Kristóf&Konrád: A felső korlát kérdés lényege az lett volna, hogy nagy hirdetőknek, akiknek számít a mennyiség, mennyire megfelelő a rendszer. (Tudom, lehet kiegészítő alkalmazás, de szvsz - elméleti alapon - ott már számít a méretgazdaságosság.)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.09.22. 17:26:53

Iron1: azt kell mondjam, nem a mennyiségi hirdetésre való az ETARGET, DE valóban lehet napi 2000+ kattintásos kampányt futtatni (egészen pontosan csináltunk már ilyet, épeszű konverzióval).

Iron1 2008.09.23. 10:05:23

Köszönöm a választ.

WUT 2008.09.23. 13:39:31

én régebben hirdettem a (z akkori) honlapomat etarget-en keresztül. 2007 január környékén volt olyan nap, hogy "használt lakás" kulcsszóra 6.500 Ft (!!) volt egyetlen egy darab kattintás, mert akkora licit ment rá. Én akkor abba is hagytam. Tudom, hogy be lehet állítani limitet, de ez szerintem már túlzás, ennél hatékonyabb csatornák is vannak. (150 Ft is túlzás egy kattintásért.)


süti beállítások módosítása