Általában a december az egyik legerősebb hónap a kereskedések, reklámból élők életében. Mégis tud érdekes dolgokat produkálni ez a hónap, hiszen valójában ez a legrövidebb az összes közül: úgy 23-a környékén hirtelen vége szakad, majd lesz még benne 2-3 közepesen erős nap, és ennyi.
Így valójában tud mutatni visszaesést novemberhez képest is, ami a mostani "válságos" helyzetben kicsit jobban ki is jöhet. Ez a fajta gyengülés egyébként meg szokott látszani a kampányokban is: hiába van jól beállítva egy PPC kampányunk, képes ilyenkor hirtelen visszaesni.
Nem kell megijedni, nem kell kapkodni, ez is egyfajta szezonalitás: ahogy közeledik a karácsony, úgy válik egyre kevésbé fontossá a virtuális világ, és úgy fordítjuk egyre inkább a figyelmünket az utolsó napok kapkodó, ámde személyes bevásárlására.
Utolsó kommentek