A Google ma bejelentette, hogy napokon belül elérhetővé válik a remarketing lehetősége az AdWords tartalmi hálózaton. De mi ez a remarketing?
Ők nagyon szépen elmagyarázzák, ezért csak dióhéjban: egy olyan célzási megoldás, amikor mást tudunk hirdetni annak, aki már járt az oldalunkon. Ilyen kampányt először tavaly csináltak az Index.hu oldalain idehaza (pontosabban ez kapott először nyilvánosságot), tehát a szakmában nem ismeretlen a megoldás - éppen csak eddig nem lehetett nagyon máshol használni. Ja, és az Index máshogy nevezte: náluk ez a retargeting.
A Google lépése viszont feladja a leckét mindenkinek. Hiszen mostantól nemcsak egy szakmailag szűkebb körben ismert megoldás a remarketing, egyre többen megtanulják a fogalmat, és kérni fogják más kampányokban is.
Érdemes erre készülni, van pár hónapja a portáloknak. Viszont. Ez azt is jelenti, hogy kaphat egy újabb lökést a banneres hirdetési megoldás, hiszen ezzel a módszerrel sokkal hatékonyabb lehet minden olyan kampány, ahol direkt konverziót várunk el, például feliratkozást hírlevélre vagy vásárlást.
Tehát: remarketingeljünk, retargetingeljünk emberek! Tényleg jó lesz nekünk.
Utolsó kommentek