Már a második olyan Facebook kampányunkat futtatjuk, amelyik egy nagyon érdekes különbségre mutat rá a Facebook oldal és a saját weboldal összehasonlításban.
Ha a saját weboldalunkra irányítjuk a kampány során a látogatót, akkor jó esetben azonnal lesz konverzió, esetleg nyerünk egy visszatérő látogatót, és ha okot adunk rá (pl. nyereményt ígérünk), még az adatait is megadja. Talán. Ehhez jól ki kell találni, mi kellhet neki, ráadásul kell mindenféle törvényi szabályoknak is megfelelni (pl. adatvédelmi szabályok). Ez így kerek, ezt így szoktuk meg, így működik.
A Facebook egy érdekesen működő rendszer, írtam már, hogy a belső kampányok olcsóbbak tudnak lenni, mint a külső címre mutatók. Vagyis érdemes egy céges oldalt csinálni, azt egy kicsit felfuttatni, majd ezt követően ráengedni egy hirdetést, a Facebook-on belül (lehet persze kívülről is...).
Tehát ami történt: a kampányban az oldalra érkező látogatók egy része megtette azt, amit szerettünk volna, olyan mértékben, amivel elégedettek is voltunk. Viszont sokan, jóval többen csatlakoztak az oldalhoz, vagyis a "Tetszik" gombra kattintottak.
Tehát: bejöttek, megnézték, nem kellett az ajánlatunk valamiért, de az oldalt követik, vagyis a jövőben el fogjuk tudni érni üzenettel a üzenőfalon vagy akár belső direkt üzenettel. Tehát nem veszett el! És nem kellett semmi plusz dolgot tennünk, sem nyereményjáték, sem egyéb akció nem kellett.
Egyelőre tehát a Facebook népe szeret lájkolni. Használjuk ki, amíg így van!
Utolsó kommentek