Amennyiben a kampány időszak első negyedében a kattintási arány 0,1%-nál kisebb, úgy Origo kérheti a kreatív cseréjét vagy ezen aránnyal AV alapon (állapítja meg az árat.)
Ez olvasható az Origó új médiaajánlatában, a kattintás alapú banner árazás feltételeként. (A zárójelbe rakott részt én írtam be, az valahogy kimaradt, amikor pdf lett a táblázatból, gondolom.)
Nem hiszem, hogy nagyon értelmezni kell ezt a kitételt: az Origó elkezdte komolyan venni, hogy a kattintás (CT) alapú kreatívoknak kattintásra kell buzdítani, vagyis megpróbál gátat szabni annak a gyakorlatnak, hogy egyértelműen brandépítő kreatívokat vásároljanak a hirdetők CT alapon. Ezt egyébként szóban meg is erősítette egy illetékes.
És ez azt gondolom egyáltalán nem baj. Talán lassan tényleg történik valami idén ezen a téren.
Utolsó kommentek