Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Élünk dión és kalácson

Címkék: onlinemarketing

2011.12.19. hétfő 22:40 Konrad

Csak pont itt nem esik a hó, pedig a gyerekek már várják. Mint a Karácsonyt. Ez valahogy megnyugtató, így év végén, hogy lesz ajándék, meg nem lesz suli, és ráadásul lesz hó is. Vicces, hogy az a lányom várja jobban a havat, akitől amikor megkérdeztem, mi lenne a három kívánsága, elsőre azt válaszolta: legyen mindig meleg. És milyen igaza van!

Na, de pont itt nem esik a hó, miközben az ország nagy részén igen. Végre, teszem hozzá. Mert a hó is olyan, mint a meleg: akkor adsz el több sört nyáron, ha kánikula van. És akkor adsz el sok szánkót télen, ha hó van. Egyébként minek vennének, nem igaz? Az egész dolog az igényekről szól, azok felkeltéséről, és persze a figyelemről is.

Gondold végig: itt van mindjárt Karácsony, és az emberek esze min pörög? Mit vegyenek meg még ajándékba, hogy majd jó magyar szokás szerint már 24-én este odaadják a szeretteiknek. De várj csak 3 napot utána, és már pont nem vesz senki ajándékot, csak szeszt meg olyat, ami hangos és villog és petárda. Aztán lesz egy másnap, meg egy kis pihenés, és nem veszünk semmit. Mert mi nem lesz? Pénzünk, ja. De azon kívül mi nem lesz?

Igényünk, igen. Mert januárban nem szoktunk igazából ajándékot venni (csak akkor, ha van valami születésnapos vagy névnapos rokon, de sokan azt is beszámítják a karácsonyba, a rokon meg így járt).

Tehát, mikor kell eladni? Amikor van igény. Szánkóra speciel lesz igény januárban is - ha lesz hó. Csak mondom.

A jó, hatékony reklámnak akkor kell nagyot ütnie, amikor éppen találkozik a fogyasztói szándékkal. Vagyis igény+termék=haszon, vagy mi. Amúgy erre épít a keresőhirdetés: a keresett igényre dob találatot.

Oké, elkalandoztam. Arról akartam írni, hogy ez a fajta igény-szezonalitás határozza meg elsősorban a kereskedelmet, és ebből messze kimagaslik a Karácsony. Hogyan, hogyan nem, de ez a keresztény ünnep lett egyben a kereskedelem ünnepe is, és erre kell nekünk készülnünk. Ez a reklám szempontjából legerősebb időszak, és ez hozza a legtöbb bevételt is. Jönnek is a jobbnál jobb ajánlatok emailen, banneren, facebookon, és még valahány név a naptárban...

Aki erre jól felkészült, az most arat(gat). Aki nem, hát annak is jut valami. Elvileg, legalábbis. Persze, ez a mostani év vége kicsit szerényebb, mint volt pár éve, de ezt értjük, tudjuk. És ettől függetlenül pörgünk. Miközben már pihennénk és aludnánk.

Apropó, neked hogy megy ez az időszak? Vannak vevőid?

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr523476766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

könyvesbolt 2011.12.21. 22:58:38

Nekünk jól megy ez a karácsonyi időszak. Az emberek szívesen adnak könyveket ajándékba a szeretteiknek, barátaiknak. És ez jó! Már nem csak az üzleti része miatt, hanem úgy gondolom, könyvet adni érték. A mi köteteink pedig kifejezetten a gondolkodó, értelmes, tenni akaró rétegnek szólnak. :)

A cikk tetszik, és valóban érdemes erre az időszakra jó alaposan felkészülni. Tanulságos volt a tapasztalat is: jövőre még alaposabban fel fogunk készülni és az idő előtti promózás ennek kulcsfontosságú része. A kép pedig király! :)

banszkigabor · http://www.facebook.com/banszki.gabor 2011.12.24. 06:19:59

Nekünk a virágküldésben nem szembeszökően kiemelkedő a karácsonyi forgalom. Olyasmi fajta-forma, mint a november, ami nem is a mindenszentek-halottak napja miatt, hanem inkább a Katalin-Erzsébet nap miatt hoz nagyobb forgalmat. Persze azért nem panaszkodom. :) Mifelénk a szezonalitás a kulcskérdés. Névnapok-születésnapok egész évben vannak, ezekért a megrendelésekért keményen meg is szoktunk küzdeni nap mint nap. A húzóerőt nekünk a Valentin nap adja meg, évről évre erősebben, majd ez átlendül a nőnapba, és az anyák napján valami orbitális módon kicsúcsosodik, így nekünk az anyák napja a mindennek a teteje. Akkoriban nekünk nem sokat kell törődni az alvással, de a siker íze az fincsi, azt nagyon szeretem érezni. Karácsonyra azt kívánom minden szaki kollégámnak, hogy egyre gyakrabban, és egyre jobban érezzék ezt az ízt! Mert a siker ízesíti a munkánkat. Boldog Karácsonyt!


süti beállítások módosítása