Az online reklámban az a jó, hogy az azonnal az szinte majdnem azonnal van. Egyrészt ugye ott vannak azok a rendszerek, ahol ténylegesen én befolyásolom a megjelenést. Az AdWords, az ETARGET, a Facebook Ad jellemzően olyan, hogy belenyúlok, és látszik a változás. Aztán ott vannak a banner megjelenések. Ezt is lehet gyorsan.
Akkor érzem, hogy benne vagyok a dolgok menetében, ha a telefonomban lévő kontaktok segítségével minden egyéb eszköz nélkül meg tudok szervezni egy kampányt. Hogy mire gondolok? Elmesélem a ma délutánit.
17.05-kor hív az ügyfél, hogy azonnaltól kell megjelenés egy bizonyos felületen. Mondja a pénzt is. Telefonálok, vissazhívnak, megbeszélem - szerencsére a banner megvan már. Kis matatás az adserveren, és jelzem is, hogy mehet.
18.17 Megkaptam az első screenshotot a megjelenésről.
Azonnal? Oké!
Ja. Mondtam már, hogy egy kicsit azért stresszes ez a meló?
Utolsó kommentek