Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Megváltoztatja...

Címkék: onlinemarketing

2013.03.03. vasárnap 22:03 Konrad

ID-100132780.jpg

Van egy érdekes államvizsga tétel az Edutus-on, szinte várom, hátha kihúzza valaki (és néha ki is szokták). Íme:

Adjon példákat arra, hogy a hálózati gazdaság megváltoztatja a teret, az időt; a piacot (a versenyt, az együttműködést); az életmódot, a kultúrát, a társadalmat és a jogszabályokat!

Mindig érdekes megfigyelni, hogy a vizsgázó hogyan küzd meg ezzel. Persze, ez egy komplex kérdés, így van lehetősége szabadon asszociálni, de nem tudom, ki mennyire gondol bele, hogy ez a változás, illetve ezek a változások mennyire a mindennapok részét képezik. Itt és most történik a fejlődés, és az online világban ez bizony nagyon kézzelfogható. Alig néhány év alatt változnak meg a dolgok. Konferencián hangzott el, hogy az a fejlődés, ami az internetnek kellett 2000-től 2010-ig, hogy a teljes mainstream része legyen, a mobilos világban sokkal rövidebb idő alatt fog megtörténni. Becslések szerint 3 év alatt, én azt hiszem, lesz ez négy is, míg hozzánk elér, de nem több. És ebben már benne vagyunk!

Lehetőség ez és kihívás is: nem lehet stabil dolgokban gondolkozni, olyan stratégiákat kell felállítani, amik képesek rugalmasak lenni. De ezek így nagy szavak, kicsit lefordítom a mindennapokra:

  • Ne tervezzünk úgy weblapot, ha most vágunk bele, hogy ne gondolnánk a mobilos megjelenésekre. Akkor sem, ha szent meggyőződésünk, a célcsoportunk nem használ mobil webet. Nem kell több egy évnél, és könnyen meglepődhetünk!
  • Ne csak abból induljunk ki, hogy a többség most mit csinál. A trendeket figyeljük a saját területünkön, az újításokat, azokat, amelyekben van valami plusz és felmutat növekedést. 
  • Ne építsük csak egy platformra az online terveinket, főleg akkor ne, ha azt a platformot nem mi felügyeljük: ne csak a Facebookra vagy ne csak a Googlre kelljen támaszkodnunk, az elmúlt évek is megmutatták, hogy lehetnek a szolgáltatásokban olyan változások, amik alapjaiban érinthetik az üzletünket.

A változás jó és fontos, de figyeljünk rá, ne mi legyünk a vesztesek. A vizsgázók ezt nem szokták említeni, de azt hiszem, nekünk, akik valódi cégeket vezetünk, akik valódi cégeknek tanácsadunk, erre figyelnünk kell!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr75115313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KZsuzsa · http://deepindata.com 2013.03.03. 22:09:30

láttam egy videót, amiben az ember-kutya év analógia mintájára ugyanezt megpróbálta levetíteni az internet-informatika fejlődését.
Az autóipart hozta végül, mint alap mintát, mert annak a fejlődési ütemére passzolt a legjobban (mikor jelent meg az első, mikor voltak nagyobb áttörések stb). Ez alapján az informatika/internet fejlődésileg ott tart ma, mint ahol az autóipar a 80-as években tartott.

NEm emlékszem pontosan kitől és hol láttam, és épp lusta vagyok megkeresni, valaki esetleg? :)

Dr Keynes 2013.03.04. 12:25:40

Ez azért érdekes kérdés, mert digitális bevándorlók teszik fel általában digitális bennszülötteknek. Nekik egy sor dolog nem változás - hanem tény. :)


süti beállítások módosítása