Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Marketing mérnökök

Címkék: onlinemarketing

2013.05.12. vasárnap 18:46 Konrad

ID-10046908.jpgA csütörtöki HVG ROI az online marketing konferencián mondta azt az egyik előadó (ha nem tévedek, Szurop István), hogy a közeli jövőben az internetes marketinghez olyan szakemberekre van szükség, akik nemcsak a marketinghez értenek, hanem a technológiához, a számokhoz, az analitikához is.

Azért volt furcsa ez nekem, mert a fejemben ez már most is egyfajta minimális elvárás, vagyis nem éreztem újdonságnak - pedig nagy igazság, és örülök, hogy ez így kimondásra került.

Mert eddig a marketingben vagy olyanokkal találkoztam, akik közgazdászok és marketing szakon végeztek, vagy bölcsészek és kommunikációt tanultak, vagy középfokú végzettség mellé tanultak direkt marketinget, esetleg pályaelhagyók, és valahol átképezték magukat. A marketingesek közt kevés a programozó, de még a statisztikus sincs sok (azok inkább a kutatócégeknél vannak, kutatnak, nem marketingeznek).

Az előadó ki is mondta, kikre lesz szükség a jövőben: marketing mérnökökre.

Már csak az a kérdés, hol, ki fog először ilyen képzést indítani, akik direkt az online területet fogják nemcsak társadalmi, de technológiai oldalról is megtanulni? Mert az önképzés, a mindenfélét tanulás egyelőre még járható út, de igazán akkor leszünk profik, ha megfelelő tudású szakembereket fogunk képezni.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr835296959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sinkovits · http://thinkdigital.blog.hu/ 2013.05.12. 19:08:19

Kétségtelenül hasznos szeminárium volt, de pontosan ez volt az a kifejezés, ami a leginkább megfogott!!

Fábián Levente 2013.05.13. 08:44:42

Egyetértek Konrád. Ha valaki igazán jó akar lenni az online marketingben, akkor jó adatelemzőnek kell lennie. Vagy legyen a csapatban egy jó adatelemző, aki a marketingesek által biztosított adathalmazból megtudja válaszolni a feltett kérdéseket és ezáltal helyes következtetésekre lehet jutni.

Zoltán Varjú · http://szamitogepesnyelveszet.blogspot.com/ 2013.05.13. 09:30:39

Akadnak ma már olyan szakemberek, akik között találni ilyeneket. A bölcsészet- és társadalomtudományokban megjelent a digitális bölcsészet és a számítógépes társadalomtudomány irányzat. Idehaza több egyetemen is van digitális bölcsészet MA képzés.

A data science nagy "sztárjai" is alapvetően társadalomtudományi háttérrel rendelkeznek pl. Drew Conway, John Miles White stb.

A tartalomelemzés és a közösségi média analitika az Obama kampány óta kifejezetten felkapott téma kereses.blog.hu/2013/04/16/tarsadalmi_kiserletek_es_big_data és az alkalmazott eljárások az utóbbi 5 évben a politikai marketingen kívül is megjelentek már. A tartalomelemzés eszközeit először az arab tavasz és hasonló "twitter forradalmak" elemzésére vetették be kereses.blog.hu/2013/04/18/the_revolution_will_not_be_televised majd átterjedt a hirdetések, vállalati arculat kampányok stb hatákonyságának mérésére.

Hazánkban is találhatsz olyan cégeket, melyek remekül ötvözik a két területet. A Neticle Technologies www.neticle.hu/ a webes véleménymérésben (v. szentiment elemzés) segít, a Maven7 maven7.hu/ pedig a közösségi média elemzésében igen komoly dolgokat művel.

sinkovits · http://thinkdigital.blog.hu/ 2013.05.13. 11:53:55

@blash: bocs, a címadó kifejezésre gondoltam természetesen!

2013.05.13. 15:36:12

a bölcsészmérnök és a filozofusprogramozó után itt a marketingmérnök!


süti beállítások módosítása