Szépen, csendben, de az elmúlt hónapokban tovább erősítette hazai helyzetét a Google és a Facebook. Igaz, mindkettő kicsit más úton. A Google az elmúlt hónapokban ügyesen bővítgette a Display Hálózat megjelenési helyeit. A leglátványosabb lépés talán az Origo, ahol az…
A reklámpiacról
Címkék: onlinemarketing üzlet
2013.06.22. szombat 23:52 Konrad
Szólj hozzá!
Kulcsszó, kulcsszó, mondd meg nékem...
Címkék: seo
2013.06.21. péntek 23:41 Konrad
Az egyik projektünk kapcsán elég fontos, hogy fel tudjuk mérni, a számos kulcsszó közül melyik az a néhány, amire nagyon fontos, hogy előre kerüljünk. Közepesen versengő piacról van szó, egy olyan területről, ahol folyamatosan kell hoznunk az új látogatókat, azokat rávenni…
2 komment
Ki nem érdemelt dicsőség
Címkék: tartalom közösség
2013.06.20. csütörtök 21:50 Konrad
Akik ismernek, követnek a Facebookon, tudják, hogy sokszor osztom meg karcos véleményemet közéleti dolgok esetében, és tudják azt is, hogy szívesen osztok tovább érdekes dolgokat. De a Facebook csak akkor engedi normálisan a továbbosztást, ha az eredeti posztoló a bejegyzést nemcsak…
10 komment
Változó tévézési szokások
Címkék: onlinemarketing kutatás
2013.06.19. szerda 22:05 Konrad
Olvasom a Nielsen kutatási eredményét arról, hogyan változtatta meg a tévénézési szokásokat a "második képernyő", vagyis az okostelefon és a tablet. Olvasom, és azon gondolkoztam, mikorra fog ez hozzánk olyan mértékben begyűrűzni, hogy érezhető legyen itthon is? Mert van egy…
5 komment
Fanta-sy
Címkék: ajánló video
2013.06.18. kedd 19:35 Konrad
Szoktam szeretni a Coca-Cola image kampányokat, és nem szokott zavarni az a túlzó képi világ, ami megjelenik benne. Ebbe a vonalba illeszkedik a legújabb Fanta reklám is, de nekem már ez kicsit sok. Igazi film-célzás-katyvasz, van benne minden a Szellemirtóktól kezdve a Perzsia…
3 komment
Kérj elnézést!
Címkék: onlinemarketing üzlet
2013.06.17. hétfő 22:50 Konrad
Amikor valami javítandó problémára hívja fel a figyelmünket egy ügyfél, akkor nem elég tudomásul venni, hogy szólt. Sőt, az sem elég, ha elkezdjük kijavítani a hibát, és erről tájékoztatjuk. Nagyon fontos gesztust is kell tennünk, hiszen azért szólt, mert csalódott…
Utolsó kommentek