Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

A reklámpiacról

Címkék: onlinemarketing üzlet

2013.06.22. szombat 23:52 Konrad

Szépen, csendben, de az elmúlt hónapokban tovább erősítette hazai helyzetét a Google és a Facebook. Igaz, mindkettő kicsit más úton. A Google az elmúlt hónapokban ügyesen bővítgette a Display Hálózat megjelenési helyeit. A leglátványosabb lépés talán az Origo, ahol az…

A bejegyzés folytatása »

Szólj hozzá!

Kulcsszó, kulcsszó, mondd meg nékem...

Címkék: seo

2013.06.21. péntek 23:41 Konrad

Az egyik projektünk kapcsán elég fontos, hogy fel tudjuk mérni, a számos kulcsszó közül melyik az a néhány, amire nagyon fontos, hogy előre kerüljünk. Közepesen versengő piacról van szó, egy olyan területről, ahol folyamatosan kell hoznunk az új látogatókat, azokat rávenni…

A bejegyzés folytatása »

2 komment

Ki nem érdemelt dicsőség

Címkék: tartalom közösség

2013.06.20. csütörtök 21:50 Konrad

Akik ismernek, követnek a Facebookon, tudják, hogy sokszor osztom meg karcos véleményemet közéleti dolgok esetében, és tudják azt is, hogy szívesen osztok tovább érdekes dolgokat. De a Facebook csak akkor engedi normálisan a továbbosztást, ha az eredeti posztoló a bejegyzést nemcsak…

A bejegyzés folytatása »

10 komment

Változó tévézési szokások

Címkék: onlinemarketing kutatás

2013.06.19. szerda 22:05 Konrad

Olvasom a Nielsen kutatási eredményét arról, hogyan változtatta meg a tévénézési szokásokat a "második képernyő", vagyis az okostelefon és a tablet. Olvasom, és azon gondolkoztam, mikorra fog ez hozzánk olyan mértékben begyűrűzni, hogy érezhető legyen itthon is? Mert van egy…

A bejegyzés folytatása »

5 komment

Fanta-sy

Címkék: ajánló video

2013.06.18. kedd 19:35 Konrad

Szoktam szeretni a Coca-Cola image kampányokat, és nem szokott zavarni az a túlzó képi világ, ami megjelenik benne. Ebbe a vonalba illeszkedik a legújabb Fanta reklám is, de nekem már ez kicsit sok. Igazi film-célzás-katyvasz, van benne minden a Szellemirtóktól kezdve a Perzsia…

A bejegyzés folytatása »

3 komment

Kérj elnézést!

Címkék: onlinemarketing üzlet

2013.06.17. hétfő 22:50 Konrad

Amikor valami javítandó problémára hívja fel a figyelmünket egy ügyfél, akkor nem elég tudomásul venni, hogy szólt. Sőt, az sem elég, ha elkezdjük kijavítani a hibát, és erről tájékoztatjuk. Nagyon fontos gesztust is kell tennünk, hiszen azért szólt, mert csalódott…

A bejegyzés folytatása »

10 komment



süti beállítások módosítása