A megszokott hírlevél feliratkozás esetében, ha valaki megadja az e-mail címét, akkor csak bekerül egy adatbázisba (jó esetben kap erről egy levelet), de hírlevelet csak akkor kap, amikor kiküldjük a következőt. Ez persze azért van, hogy mindig aktuális információkat kapjon meg, és a következő hírlevelünk lesz az aktuális.
De mi van akkor, ha olyan anyagaink vannak, amik időtállóak? Például egy képzés, amit 5-6 e-mailen keresztül küldünk el. Vagy olyan bemutatkozó anyag, amit nem egyszerre akarunk megmutatni. Ilyenkor megtehetjük azt, hogy feltöltjük az összes hírlevelet, beállítunk egy időzítést (mondjuk 4 naponta menjen ki egy e-mail), és ha valaki feliratkozik, azonnal megkapja az első levelet, majd 4 naponta az újabbakat.
Ezt a megoldást elsősorban olyankor ajánlott használni, ha valamilyen összetett, esetleg bonyolult üzenetet szeretnénk átadni. Illetve ha a folyamat vége értékesítés: az első levelekben megtanítjuk, miért van szüksége ránk, majd a záró levelekben eladjuk neki magunkat vagy például egy termékünket.
Mai tippünk: használj hírlevél sorozatot, ha az ajánlatod időtálló!
Utolsó kommentek