Az online marketingben szinte minden mérhető, miért ne mérnénk tehát a kiküldött e-mailek hatékonyságát? Egy hírlevél vagy e-mail reklám kiküldésekor is sok dolgot lehet mérni, de nem mindegy, mivel küldjük a leveleinket. Ugyanúgy nem mindegy, mennyire egyszerű kezelni a fel- és leiratkozókat, mennyire tudjuk ellenőrizni a kiküldendő e-maileket stb.
Ahhoz, hogy az e-mail marketingben rejlő többletet megkapjuk, olyan szoftvert kell használnunk kiküldésre, amely speciálisan erre a célra készült. Lehet bohóckodni azzal, hogy a normál e-mail küldőben a másolat vagy a titkos másolat mezőbe rakjuk a címzetteket, de ennek semmi értelme. Lényegében nem kapunk visszajelzést a kiküldésről.
Használhatunk speciálisan számunkra írt szoftvert, de normál kampányokhoz a legjobb, ha célszoftvert használunk. Ilyen például a MailMaster, vagy az ActiveCampaign, de a legismertebb talán a MailChimp. És persze még számtalan más, egyébként teljesen jó szoftver létezik. A lényeg, és egyben a mai tippünk: e-mail marketing kampány esetében speciális e-mail küldő szoftvert kell használni!
Utolsó kommentek