Bár nem túl gyakori, de létező megoldás, hogy a céges weblapra valamilyen fórummegoldást is rakunk. Ez elsősorban akkor lehet hasznos, ha várhatóan sok a visszatérő olyan olvasó, akik el szeretnének mondani egymásnak valamit. Persze ez nem túl gyakori eset, ezért sem szokott a fórum alapvető funkció lenni.
Sokkal gyakoribb, hogy valamilyen tartalomszolgáltató indít fórumot, azzal a nem titkolt céllal, hogy az érdekes beszélgetések miatt növekedjen a visszatérő olvasók száma. Mindkét esetben a fórum olyan plusz szolgáltatás, ami azzal a céllal készül, hogy hozzátegyen az oldalak működéséhez, azokat interaktívabbá tegye.
Éppen ezért csak akkor szabad fórumot indítanunk, ha tudjuk, hogy lesz időnk ezzel foglalkozni. Nem annyira sok munka, mint egy saját blog, de adott esetben a moderálás és a felmerülő kérdések megválaszolása nem két perces feladat.
Mai tippünk: bátran használjunk fórumot, ha az olvasóink nagy része visszatérő és aktív!
Utolsó kommentek