Az advertorial egy reklám cikk, és emiatt nem teljesen egyértelmű arra válaszolni, kinek is a feladata megírni azt. Tapasztalataim szerint nem elég rábízni egy újságíróra, de az se tökéletes megoldás, ha marketinges írja. Az a legjobb, ha a marketinges összeszedi, milyen üzenetet…
Online marketing tippek: ki írja az advertorialt?
Címkék: online marketing tippek
2014.04.27. vasárnap 19:35 Konrad
Szólj hozzá!
Online marketing tippek: mire jó az advertorial?
Címkék: online marketing tippek
2014.04.26. szombat 18:50 Konrad
Az advertorial (lánykori nevén, hibásan PR cikk) egy olyan megjelenés, amit kifejezetten szeretnek az olvasók. A visszajelzések alapján nagyobb az elfogadottsága, mint bármely banner jellegű hirdetésnek. Ez persze nem jelenti azt, hogy túl szabad becsülni: nem helyettesíti a…
Szólj hozzá!
Online marketing tippek: advertorial
Címkék: online marketing tippek
2014.04.25. péntek 19:18 Konrad
Sokan tévesen PR cikknek nevezik (még médiaajánlatokban is) azt a megjelenést, amikor egy cikk helyet vásárlunk, és oda a saját cikkünket helyezzük el. Ebben az esetben a cikkben pontosan az van, amit mi írunk: nem nyúl bele se újságíró, se szerkesztő. (Ezért sem nevezhetjük PR…
Szólj hozzá!
Online marketing tippek: szöveges hirdetés és brand
Címkék: online marketing tippek
2014.04.24. csütörtök 18:59 Konrad
Alapvetően a szöveges hirdetések nem valók brand építésre. Egyrészt ugye nem tudjuk megmutatni a cégarculatot (logót, színeket), másrészt a megjelenés nem túl karakteres. A szöveges hirdetés arra való, hogy valamilyen direkt ajánlattal cselekvésre ösztönözzünk. De. Vannak…
Szólj hozzá!
Online marketing tippek: fölösleges jelek
Címkék: online marketing tippek
2014.04.23. szerda 18:50 Konrad
Ha szeretnénk valamit nyomatékosítani, előszeretettel használjuk a felkiáltó jelet. Főleg a kezdő reklámszövegírók követik el azt a hibát, hogy minden szó mondat végére kirakják: Gyere! Most! Csak nálunk kapható! Hihetetlen áron! Ez több baj is van. Először is, nem…
Szólj hozzá!
Online marketing tippek: a szavak kifáradnak...
Címkék: online marketing tippek
2014.04.22. kedd 19:15 Konrad
Amikor elkezdesz használni egy szöveget, még friss, üde, hatásos. Aztán ahogy egyre több alkalommal jelenik meg, úgy válik egyre kevésbé hatékonnyá, úgy válik fáradtabbá, érdektelenebbé. Csökken az átkattintási arány, a konverzió - szépen lassan elfárad. Ez sajnos…
2 komment
Online marketing tippek: kulcsszavak és szöveg
Címkék: online marketing tippek
2014.04.21. hétfő 18:55 Konrad
Ha keresőben hirdetsz, akkor növeli a hatékonyságot, ha a hirdetésedben szerepel az a kulcsszó (vagy kifejezés), amire a keresés történt. Ezt persze tudja jól a Google is, ilyenkor például kicsit olcsóbb lesz neked a kattintás, és még ki is emeli vastagítással a keresett…
Utolsó kommentek