Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Edukáld a vevőidet!

Címkék: onlinemarketing

2015.09.10. csütörtök 18:49 Konrad

agro_eload.jpg

Számos olyan termék, szolgáltatás van, ami bár hasznos, de nehéz megérteni, nehéz elmagyarázni, miért is jó. Nem kell nagyon nagy dolgokra gondolni, egy-egy új biztosítás, egy-egy új technológiai eszköz, de akár marketing szolgáltatás is lehet ilyen. Ezekben az esetekben tehát nem az a probléma az eladásnál, hogy esetleg nagy a konkurencia vagy magas az ár, hanem az, hogy nem lehet azonnal elmagyarázni, mi is ennek az értelme.

Ilyen esetekben kell "megdolgozni" a piacot, vagyis megtanítani az embereknek, miért is érdekes az, amit csinálni. Tehát edukálni kell. Azt hiszem, ez idáig nem újdonság senkinek, az viszont már nagy kérdés, hogyan is edukáljunk?

 Az edukációnak ugyanis két nagy problémája van: lassú és drága. És egy ráadás gond: nehéz mérni az eredményességét, következően a lassúságból. Vagyis elkezdünk valamit csinálni, és bízunk benne, hogy nem megy nagyon félre, lesz pozitív hatás. 

Másfél éve van piacon a Pontolo.hu, és azóta próbáljuk különböző módszerekkel eladni a szolgáltatást. Hamar rájöttünk, hogy edukáció nélkül ez nem fog menni, de rögtön jöttek is a kérdések: mit tegyünk, hogyan érjük el a potenciális vevőinket? Mi fog segíteni, mi fogja az eladást fellendíteni?

 Az alap dolgokat persze csináljuk: van blog, járunk előadásokat tartani, de valahogy ez kevés. Működnek, de nem elég. Ezért próbálkoztunk ingyen hónappal, teszt időszakkal, hátha. De ezek sem hoztak átütő sikert. Közben megy az idő, az ügyfél akvizíció lassú és költséges... Ilyenkor váltani kell. Nekünk a váltás szeptember 1-el jött el, egy augusztus végi brainstorming eredményeképpen, és a lényege az lett, hogy váltunk. Váltunk, átállunk a fizetős modellről freemiumra. A szolgáltatás teljes értékű alap szintje ingyenes lett, és csak plusz dolgokért kérünk pénzt.

A célunk ezzel az, hogy letörjük azt a fajta bizalmatlanságot, amit egy fizetős szolgáltatás iránt alapból éreznek a cégek. És a másik célunk az, hogy legyen lehetőség megtanulni egy hűségrendszert, felépíteni egy olyan marketinget, ami ennek is a része. És ha beválik, még mindig lehet továbblépni, és elérni azokat a plusz dolgokat, amik akkor már érdekesek lehetnek.

Persze ez sem olcsó, az ingyenes szolgáltatásnak is vannak költségei. De reméljük, ez fog segíteni.

Ez tehát egy megoldás, de választhattunk volna mást is. Például PR cikkek megjelentetését a megfelelő, célcsoport által látogatott helyeken. Vagy kiadványok készítését, white paper-ök, kis tanfolyamok formájában. És igen, ezek is lesznek majd, hiszen ezek is segítenek. 

Ez tehát mind lehetséges eszköz ahhoz, hogy a piacon ne csak megismerjenek, hanem megértsenek. És elérjük azt, hogy igény támadjon a szolgáltatásunk, termékünk iránt. Mert ez lenne a végső cél.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr367775338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása