Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Gondolkodj előre!

Címkék: kampány

2020.11.20. péntek 10:15 Konrad

finger-769296_640.jpg

Több új ügyfélnél is futottunk már olyan problémába az évek során, hogy jó lett volna remarketing kampányt indítani egy bizonyos célcsoportnak, de nem volt hozzá elkészített lista. Például jó lett volna célozni azokat a karácsonyi kampányoknál, akik múlt év decemberében vásároltak.

Az szokott a gond lenni, hogy mivel új ügyfél, nem mi készítettük korábban a kampányokat, nem mi állítottuk be a remarkating listákat, méréseket, és aki csinálta, az nem gondolta végig, mire lehet vajon a jövőben szükség. 

Amikor elkezdünk hirdetni az interneten, sok más mellett érdemes végiggondolni azt is, hogy a jövőben milyen remarketing listákra lesz szükségünk. Nem akkor kell vakarózni, amikor eljutunk odáig, hogy most akkor remarketing kampányokat indítunk, mert akkor már késő. A remarketing kampányhoz ugyanis kell egy adatbázis építés (amit jellemzően a hirdetési rendszer megold nekünk), ahhoz kell megfelelő beállítás, akár plusz kód elhelyezése a weboldalba. Ha ez nincs meg, akkor utólag, visszamenőlegesen, már nem lehet ezt előállítani.

A remarketing kampányunk nem akkor indul, amikor elkezdünk hirdetni, hanem akkor, amikor elkezdjük gyűjteni az adatokat, elkezdjük építeni az adatbázist. Vagyis előre kell gondolkodni, hogy mire lesz szükségünk!

Ha például egy webáruház hirdetéseit kezeljük, akkor ne csak az alap 30 napos összes látogató remarketing listát hozzuk létre, hanem a 60, 90... 360 naposakat is, továbbá a konvertálók vagy vásárlók hasonló időszakos listáját is. De érdemes lehet a regisztráltak havi listáját is létrehozni, hiszen ha valaki regisztrált, de nem vásárolt már mondjuk 60 napja, talán tudunk neki valami kedvezményt ajánlani.

A remarketing kampányok hatékonyak, forgalomnövekedést hoznak, de csak akkor, ha jól vannak beállítva. Mert ha rossz beállítással, rossz adatbázisra futtatunk ilyen kampányt, azzal csak a pénzt égetjük. Ha például egy vevőnknek hirdetjük azt a terméket, amit már megvett, akkor abból nem lesz második vagy harmadik konverzió - de ezt a vevőt lehet, hogy negyedév vagy félév múlva mégis érdemes lesz újra megszólítani.

Előre kell tehát tervezni, gondolkodni. Akár egy évvel is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr6416291404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása