Alig két hét, és itt a Valentin-nap. Ez az első olyan jelentősebb ünnep az évben, amellyel érdemes foglalkozni, amire érdemes figyelni. Bár írtam egy hosszabb cikket erről az Onlinemarketing Klubban, de azt hiszem itt is érdemes foglalkozni ezzel.
Az egyik fontos dolog, hogy Valentin-nap is olyan, mint a Karácsony: nem aznap érdekes marketing szempontból, hanem előtte. Hiszen ilyenkor a párok egymásnak ajándékot adnak, és azt az ajándékot be is kell szerezni. Ez a mostani Coviddal terhelt időkben nagyobb eséllyel lehet online megrendelt termék, így érdemes erre koncentrálni: rendeljenek a szerelmesek webáruházból. De ennek oda is kell érnie időben, vagyis már nincs sok időnk.
Idén Valentin-nap vasárnapra esik, így lényegében az azt megelőző péntekig ki kell érni a megrendelt termékeknek, vagyis legkésőbb szerdáig lehet engedni a rendelést, ami február 10-e. Így a hirdetést már érdemes február legelején legkésőbb elindítani, vagyis két héttel Valentin-nap előtt.
A másik fontos dolog idén, hogy miközben Valentin-nap az elvonulás, a kettesben levés napja, aközben megint csak a vírus miatt erre sokkal kevesebb lehetőség van most, és egyelőre úgy néz ki, ez nem változik február 14-ig. Vagyis nincsenek nyitva kávézók, cukrászdák, éttermek. Nincsen mozi, színház, koncert. Nincs wellness hétvége. Így marad az ételrendelés nem annyira romantikus megoldása, esetleg kirándulás az erdőkben, hegyekben. Ezt is beépíthetjük a kommunikációnkba valamilyen formában.
Az év végi tapasztalatok alapján forgalom lesz most is. Annak mértéke lehet, elmarad a korábbi években megszokottól, de ez nem jelenti azt, hogy ne lenne érdemes készülni a Valentin-napra. Van még pár nap kitalálni, mit kínáljunk a szerelmeseknek.
Érdekel a teljes cikk? Szeretnél esetleg tanácsokat kérni egy zárt és moderált marketing szakmai csoportban? Gyere, és lépj be az Onlinemarketing Klubba!
Utolsó kommentek