Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

A változás változatlan

Címkék: onlinemarketing

2022.04.12. kedd 10:13 Konrad

web-g4ec8e727d_640.jpg

Amikor marketinget, online marketinget tanítok, szoktak mondani, a marketinges oda megy hirdetni, ahol sokan vannak. Nem azért hirdetünk a Facebook-on, mert azt szeretjük. Azért hirdetünk a Facebook-on, mert ott vannak az emberek. Ez pedig azt is jelenti, hogy a marketinges mindig alkalmazkodik: olyan eszközöket, olyan felületeket használ, amelyek éppen akkor és éppen ott alkalmasak a kommunikációs célok elérésére.

Ezért is van az, hogy igazából mindegy, mi fog történni a Facebook-al, vagy éppen milyen új szolgáltatást talál ki valahol valaki - az fog számítani, a célcsoportokat hol tudjuk elérni. Marketingesként ez az egy szempontunk van, miközben magánemberként természetesen van saját véleményünk arról, mi mennyire tetszik.

Az online világ iszonyúan gyorsan megváltoztatta a marketingesek, a kommunikációval foglalkozó szakemberek világát. Miközben 25 éve még csak ígéret volt az internet, mára annyira az életünk része, hogy el se tudjuk képzelni nélküle a világot. Online lenni, állandóan elérhetővé válni egy olyan új drog lett, amit jobbára önként választunk. Észre se vesszük, ez mivel jár, mennyire stresszes.

Amikor vasárnap este kapsz egy munkával kapcsolatos levelet, akkor azzal véget is ért a hétvégéd. Mert éjszaka már azon agyalsz, mert lehet, még el is kezdesz rajta dolgozni. Így működünk, a többségünk nem tudja karanténba zárni a feladatokat.

A home office, ami sokáig vágyott dolog volt, hirtelen még jobban kinyújtotta a munkahellyel való gondolkodást. Szó szerint bejött a meló a lakásunkba, a nappaliba, a dolgozószobába.

Ezek után nem is lep meg nagyon, hogy ismét népszerűek lettek a butatelefonok...

Ennek pedig lehet az a következménye, hogy a következő években kicsit látványosabb átalakulások történnek a fogyasztói szokásoknál. Nem lepne meg, ha a Facebook használatának az intenzitása idehaza is elkezdene jelentősen csökkenni, és más felületekre terelődne a figyelem. Hogy mire, azt persze még nem lehet látni. De a Covid lezárások alatt például a LinkedIn erősödését figyeltem meg, a TikTok egyre szélesebb tömegeket hódít meg, és mintha a Twitteren se csak a régi arcokat látnám.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr4317802549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása