Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Minőségi szöveget, ezeret!

Címkék: onlinemarketing szövegírás

2022.10.13. csütörtök 10:22 Konrad

mockup-gcd1a0f7de_640.jpg

Van abban nem kevés felelősségünk marketingesként, hogy milyen minőségű szövegeket olvasnak az emberek. A többség online médiát fogyasztva olvassa a legtöbb szöveget, ezek egy része a tartalomszolgáltatók cikkei, de sok marketinges által megrendelt-elkészített anyaggal is találkozunk nap mint nap.

És bár ezek a szövegek egyértelműen azért készülnek, hogy közvetve vagy közvetlenül eladjanak valamit, de attól még lehetnek jók vagy rosszak is. Tudjuk ezt, hiszen nem véletlen, hogy vannak szövegírók. Olyanok, akiknek a kenyere a szövegek elkészítése, gondozása. És az általuk írt anyagokkal általában nincs is baj.

Persze a szövegírás nem egyszerű kenyér, hiszen a jó helyesírás csak az alap, ezen felül kell tudni szépen fogalmazni. De az igazi munka csak ez után kezdődik: képesnek kell lenni többféle stílusban is írni, ráadásul konzekvensen használva azokat. És nem árt, ha van jó fantáziánk, nagy szókincsünk, és értjük is azt, amiről írunk. És azért ismerni kell a marketinget is.

De jó szövegíróból nincs sok, nem beszélve arról, hogy nem dolgoznak ingyen, így aztán számos reklámszöveg készül olyanok által, akik nem értenek a szövegíráshoz. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy sok a magyartalan mondat, sok a rosszul megfogalmazott üzenet. Sok a béna szöveg.

Nagyon sok.

A közösségi média használatának az egyszerűsége és az, hogy lényegében mindenki ott van, egyébként is számos vacak szöveget generál. Olyan emberek, akik a helyesírás alapvető szabályaival sincsenek tisztában, akik nem tudnak értelmesen megfogalmazni egy többszörösen összetett mondatot, nagy mennyiségű tartalmat állítanak elő. Igaz, a saját buborékuknak látszik, de néha onnan ki-kibukkannak. És ha ezek mellé vesszük a rosszul megírt reklámokat, plusz a szerkesztetlen tartalmakat az ilyen-olyan portálokon...

Iszonyú mennyiségű vacak szöveget látok. Sok esetben rombolja ez a saját helyesírásom és fogalmazásom is, képes vagyok néha átvenni egy-egy fordulatot, hogy aztán tudatosan szoktassam le arról magam. Éppen ezért olvasok, minden nap. Könyvet, valamilyen szinten irodalmi szöveget. Verseket, prózát. Mert kell valami, ami tisztítja azt, amit látok.

Egy előnye azért van ennek a helyzetnek: a jó szöveg önmagában lehet versenyelőny. Az olvasók nagy része persze nem tudja, miért olvas szívesebben olyat, amit egy hozzáértő ír, de az nem is olyan nagy baj. Egyszerűen csak a jó szövegek olvashatóbbak, gyorsabban megérthetőbbek és marketinges szemmel hatékonyabb.

Ezért is érdemes megtanulni jól írni.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr3517952146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

don B · http://zsadon.hu 2022.10.13. 10:52:57

hogy aztán tudatosan szoktassam le róla magam (komment szakaszban (az ige után) a személyes névmás a magyaros (jelentsen ez bármit) visszautaló elem, nem a mutató

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2022.10.13. 10:58:35

@don B: köszönöm, ezért nem árt, ha van egy normális szerkesztő, aki tud magyarul...


süti beállítások módosítása