Számos olyan marketing eszköz van, amely segít abban, hogy a termékeit, szolgáltatásait kínáló cég bizalmat ébresszen a vevőiben. Mert a bizalom nagyon fontos: ha nem bízunk meg vevőként az eladóban, akkor könnyen lehet, másnál vásárlunk. És az interneten a konkurencia pont egy keresésnyire van…
A bizalom
Címkék: onlinemarketing
2022.05.27. péntek 10:50 Konrad
Szólj hozzá!
Hatékonyságmérés
Címkék: kampány
2022.05.26. csütörtök 10:59 Konrad
Elég sok adatot nézünk, amikor egy kampányt értékelünk. Van egy olyan adat, amit a webáruházaknál kiemelten kezelünk, mert ez egyszerűen megmutatja, mennyire éri meg reklámozni. Adná magát az, hogy ez az adat a ROI, és alapvetően kell is számolni, hiszen ez mutatja meg, mennyi a befektetés…
Szólj hozzá!
Mire vágyunk?
Címkék: onlinemarketing kreatív
2022.05.25. szerda 10:19 Konrad
Többféle módon adhatunk el terméket a vevőknek, de általában igaz, hogy akkor van viszonylag könnyű dolgunk, ha valamilyen meglévő igényt tudunk kielégíteni. Vagyis igen, a marketingnek feladata felkelteni a vágyat valamilyen termék iránt, de ezt akkor tudjuk igazán hatékonyan megvalósítani, ha ez…
Szólj hozzá!
Poszt Covid
Címkék: üzlet
2022.05.24. kedd 10:45 Konrad
Te még Zoom-olsz? A Zoom nyerte talán a legnagyobbat az online szolgáltatások között a Covid-járvánnyal, néha már-már köznyelvesedik is, bár még azért nem tartunk ott, hogy egy Microsoft Teams meetinget Zoomolásnak nevezzünk. (Mondjuk ismerve mindkét eszközt, nem is csoda, a Zoom nem kevéssel jobb…
1 komment
SPAR Marketing Bootcamp
Címkék: onlinemarketing ajánló előadás
2022.05.23. hétfő 09:53 Konrad
Jónéhány nagy multi van Magyarországon, sok közülük szoros kapcsolatban van a hazai piaccal. Én a magam részéről sosem voltam multiellenes, azt látom, és azt is tanultam, hogy a multinacionális vállalatok általában nem tönkretesznek egy-egy piacot, hanem segítik annak a működését. Ennek több oka is…
Utolsó kommentek