Nem olyan rég még kérdésként tettem fel a címet, most tényként közölhetem: lehetőség nyílik a Facebook-on hirdetni úgy is, hogy az ETARGET felületét használjuk ehhez, vagyis az ETARGET rendszerében adjuk fel a hirdetést.
Miért lehet ez érdekes? Hiszen a Facebook felületén is csodásan lehet hirdetés feladni, minek kellene ehhez egy közvetítő?
Nézzünk pár lehetséges okot! Először is, a Facebook-on csak bankkártyával lehet fizetni, jelenleg nincs más megoldás. Ráadásul a számlát pdf-ben kell letöltögetni. Igaz, lehet már forintban hirdetni, így legalább a konvertálgatásra nem lesz napi szinten szükségünk. Az ETARGET-en keresztül viszont történhet a fizetés átutalással is, és nem kell hozzá bankkártya. Hogy számít-e ez? Naná! Nemcsak a kisebb, de a nagyobb cégeknek is könnyebbséget jelenthet mindez.
Az ügynökségeknek is jó lehet ez a megoldás, az ETARGET köztudottan ad kedvezményt az ügynökségeknek, így mostantól ez a Facebook-os megoldásokra is érvényes lesz.
Azt még nem tudom megmondani, mennyivel hatékonyabb vagy kevésbé hatékony ez a megoldás, mennyivel növeli esetleg a díjakat. Most indult a lehetőség, elég rövid ideje tesztelik. De ki fogjuk próbálni, és ha már lesz tapasztalat, mindenképpen meg fogom osztani!
Utolsó kommentek