Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Blogmarketing - a blog szerintem

Címkék: blog onlinemarketing blogmarketing

2006.02.21. kedd 14:58 Konrad

Sokan és sokféleképpen megfogalmazták már, mi az a blog és mi köze lehet ennek a marketinghez. Legutóbb a nálam is ajánlott Spin Doctor féle írás szépen rendszerezi is ezeket, így én ezt már nem teszem meg, akit érdekel, ott elolvashatja.

A magam részéről a dolgokat mindig marketinges szemüvegen keresztül látom, így különösebben nem foglalkoztat (a felszínen), hogy valamit milyen technológiai megoldással valósítanak meg. Az szokott érdekelni, hogy a kommunikációs folyamatban egy-egy dolognak hol lehet illetve hol van a helye.

A blog számomra egy kommunikációs csatorna. Ezzel semmi újat nem mondok, de mégis fontosnak tartom leírni: a blog egy olyan valami, ami a klasszikus kommunikációs modellben a közvetítő, az a felület, amin keresztül egy üzenet eljut valahonnan valahova.

A blog egy újfajta kommunikációs csatorna, ami bár aszinkron módon, de kétirányú. Míg a blogot írók szabatosan és hosszasan (akár) kifejthetik a véleményüket, addig az arra reagálóknak elsősorban a kommentezés a lehetőségük, avagy írhatnak egy válasz bejegyzést a saját blogjukban. Ez az aszinkronitás a legfontosabb különbség a blog és a fórum között (ez egyben a válaszom is a fórum hívőknek arra, miért is más a blog).

Ugyanakkor, mint kommunikációs csatorna, nem szabad túlértékelni. Nem attól válik egy üzenet eladhatóvá, hogy a blogon keresztül közvetítjük. Az üzenet tartalmának kell eladhatónak lenni, a csomagolás csak segíthet, de nem helyettesíthet. Ezért is halhat be sok reklámblog: nem adnak minőségében más tartalmat, mint a hagyományos (ismertebb) reklámozási formák. És ezért lehet sikeres egy-egy olyan blog, amelyik egyébként is népszerű témákat dolgoz fel. (Pl. humorizál, sorozatokról szól, esetleg politizál.)

Nem akarok ezzel semmi újat mondani, az itt megfogalmazottakat már máshol is olvastam, csak nem ilyen megközelítésben. Ugyanakkor egy új szemléletet szeretnék felmutatni, elsősorban azok felé, akik a blogot egy-egy céges kommunikációba akarják beépíteni.

Tekintsék a blogot egy kommunikációs csatornának, és vegyék figyelembe az ilyenkor szokásos kérdésekre adott válaszokat: mit akarunk mondani és kinek akarjuk mondani.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr85095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása