Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Legjobban teljesítő kampányok az Etargeten, 28. hét

Címkék: statisztika onlinemarketing kampány keresőmarketing sem etarget etarget toplista

2006.07.14. péntek 14:40 Konrad

Az Etarget hirdetési hálózaton az elmúlt héten az alábbi öt hirdetés teljesített a legjobban, azaz ezeknek a legmagasabb a kattintási aránya (CTR) az aktuális kulcsszóra történő megjelenéskor. A mostani első helyezett közel 28 százalékos CTR-t ért el!

Hirdetés:

Útvonal nyilvántartása térképpel - gyorsan!
Helyetted számolja ki a program a partnertávolságokat háztól-házig! Töltsd le a rövid programbemutató videónkat és a programot! Kérd az ingyenes helyszíni bemutatónkat irodádba!
www.roadrecord.hu

Kulcsszó: utvonal
Megjelenésszám: 1051
Átkattintási arány: 27,88%

Hirdetés:

Szálláslehetőségek, többszáz horvátországi célpont
Nézze meg a fotókat, leírásokat és foglaljon online.
www.adriatica.net

Kulcsszó: horvatorszag
Megjelenésszám: 2239
Átkattintási arány: 14,96%

Hirdetés:

Szállások Horvátországban
Álomnyaralás Horvátországban. Tengerparti szállodák és apartmanok széles választékban, előnyös áron. Foglaljon már most!
www.adriagate.com

Kulcsszó: horvatorszag
Megjelenésszám: 2074
Átkattintási arány: 12,05%

Hirdetés:

Esélynövelő fogadások, tippmix, totó, lottó, kenó
Szerencsejáték portál fogadást, pókerezést segítő infókkal, foci VB esélyekkel, esélynövelő variációkkal. Tippmix, totó, lottó, kenókönyvek kedvezménnyel közvetlenül a kiadótól!
www.teletipp.hu

Kulcsszó: lotto
Megjelenésszám: 1612
Átkattintási arány: 8.62%

Hirdetés:

Horvátország last minute: apartman 19900 Ft/fő-től
30 féle szállás, 20 féle program, 3 féle ellátás, heti buszjárat last minute áron. Honlapunkon összerakhatja utazását, azonnal láthatja a szabad helyeket és online lefoglalhatja.
www.utazas.info

Kulcsszó: horvatorszag
Megjelenésszám: 2124
Átkattintási arány: 8.52%

Az Etarget olyan hirdetési hálózat, amely több hazai oldalon és keresőkben kulcsszavak alapján, azaz tartalom-érzékeny módon jelenít meg szöveges hirdetéseket. Az Etarget és az Onlinemarketing blog közötti együttműködés lehetővé teszi, hogy minden héten megjelentessük az aktuálisan legjobban teljesítő kampányokat: hirdetés szövegét, azt a kulcsszót vagy kifejezést, amire a legmagasabb a CTR, az adott kulcsszóhoz tartozó megjelenésszámot és a CTR értékét. A fentiekhez hasznos kiegészítő lehet a legtöbbet keresett száz szó listája.

Az előző heti kampányok itt érhetőek el.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr1411453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

harzol2 · http://forum.tozsde.hu/ 2006.07.14. 15:42:18

Ez a legtöbbet keresett száz szó nevetséges.
Az, hogy a "keresett szo" a 11. és több olyan szó bekerült, ami nagyon meglepő arra utal, hogy igen kevés keresés alapján készült a lista, vagy valami gond van vele.
Az, hogy az "utvonal" szóra 1051-en kerestek pedig pont az ellenkezőjére utal.
A "horvatorszag" kulcsszó megjelenésszámai miért térnek el a 3 hirdető esetén?

Ez utóbbit még könnyen meg lehet magyarázni, de azért ez az egész nagyon furcsa.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.07.14. 18:13:47

harzol, a legtöbbet keresett száz csak a keresők statisztikáját tartalmazza (azokat a keresőket, amikb az etarget be van kötve).
Az adott szóra történő eltérés pedig több ok miatt is lehet. Egyrészt a napi limit beállítása miatt (max. egy nap mnnyi kattintás), másrészt az is lehet, hogy nem futott folyamatosan a kampány.

harzol2 · http://forum.tozsde.hu/ 2006.07.14. 22:52:28

Ez rendben van, de szerintem nincs olyan kereső, ahol ilyen szavak elöl tudnak végezni.
Ha pedig mégis van, akkor abban 1-2 ember keresései láthatóan tudják befolyásolni a keresőszavak statisztikáját, azaz nagyon kis látogatottságú keresőről van szó.

Roscos 2006.07.16. 19:52:21

Szerintem nagyon is érdekes a legkeresettebb szavak listája. Nem csupán a a szavak miatt, hanem szerintem érdemes megfigyelni azt is, hogy milyen tematikába tartoznak a szavak. Pl. a nyár közepén egyértelmű, hogy az utazással kapcsolatos keresőszavak vannak a lista élén, de kíváncsi lennék rá, lehet-e más B2C, vagy ne adj Isten B2B területeken is megfigyelni trendeket, vagy úgymond koncentrációkat. Tudom, hogy pl. az egyes iparágak marhára tisztában vannak azzal, mikor kell hirdetniük, de van-e ezekre vmi statisztika a keresőmarketing oldaláról is? És ha ehhez hozzá lehetne csatolni, hogy ugyanakkor mennyire jól "lövik be" magukat ezen időszakokra a hirdetők... hmm, kíváncsi lennék :-)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.07.16. 22:24:32

Hát, jó kérdés... kéne csinálni...


süti beállítások módosítása