Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Német kézben a Habostorta!

Címkék: érdekes weboldal

2006.10.03. kedd 18:27 Konrad

Mostanában kezdem megszokni, hogy minden második partnerem tulajdonosai között van pár külföldi befektető. Szépen, csöndben, itt van a nyugati kockázati tőke, csak nem lép ki nyílt színre. Így aztán külön öröm, hogy a Habostorta a média hírlevelében hozta nyilvánosságra: "Német médiacsoport vásárolta meg a vezető szórakoztató online portált, a Habostortát".

Jaj de jó a habos sütemény,
Mogyoró van az ő tetején.
Ilyet én nem kapok, s ha ezért zokogok
Tudom, sajnálnak az angyalok.

A Habostorta a hazai piac egyik érdekes képződménye, leginkább egy portál gyűjtemény, amiben a legkülönbözőbb szolgáltatások megélnek egymás mellett.

A Habostorta Kft.-t 2000-ben Kieselbach Tamás műkereskedő és aukciósház tulajdonos - aki egyben a Habostorta névadója is - kezdeményezésérére a hozzá közel álló baráti kör tagjai, így Jaksity György, Borda Gábor, Geszti Péter, aktív tanácsadóként Streitmann Norbert és Weiler Péter alapították.

Persze innen már elég messze járunk, és napi 200 ezer egyedi felhasználó jár a különböző "habos" oldalakon. Bizonyos - főleg fiatalos - célcsoport elérésére és "aktiválására" kiemelten jó hely.

De vissza a lényegre:

A Georg von Holtzbrinck médiacsoport online divíziója, a Holtzbrinck Networks jelentős többségi részesedést vásárolt a Habostorta portált és média hálózatot működtető Habostorta Kft.-ben (www.habostorta.hu).

A Holtzbrinck számára a magyar befektetés stratégiai jelentősséggel bírt, a társaság belépett a gyorsan bővülő kelet-európai internetes piacra, amelyen szándékuk szerint további tranzakciók megvalósításával meghatározó szerephez kívánnak jutni az elkövetkező időszakban.

És arról is írtak, kik ők:

A Georg von Holtzbrinck média csoport 2005-ös konszolidált árbevétele meghaladta a 2 milliárd eurót. A társaság többek között a német Die Zeit, a Handelsblatt, a vezető nemzetközi tudományos folyóirat, a Nature és a Scientific American kiadója és tulajdonosa. A Holtzbrinck Networks online divíziójának (holtzbrinck-networxs.com) része az Európa 10 országában működő, a hosszú távú kapcsolatok megteremtésére szakosodott Parship társkereső, amely piacvezető Németországban, Svájcban, Ausztriában és Hollandiában. A Parship stratégiai kapocsként szolgált a Habostorta akvizíciójához, ugyanakkor a Randivonal továbbra is különálló és önálló márkaként folytatja a tevékenységét a csoporton belül.

Hmm, hmmm. A Sanoma megkapta a nyakába az igazi konkurenst? Mert azért érdekeset nyilatkoznak ám:

"A következő években a magyar online piac nagy fejlődés elé néz. Meg vagyunk győződve arról, hogy a szinergiák kihasználása, a szakértelem és a Holtzbrinck csoport tapasztalata a Habostortát tovább segítheti majd a növekedésben. Sok energiát fordítottunk annak elemzésébe, hogy mely országok kínálják a legjobb befektetési lehetőségeket, és optimisták vagyunk abban a tekintetben, hogy Magyarország még sok kreatív és nyereséges online projekt kiinduló pontja és célpontja lehet majd a közeljövőben." nyilatkozta Konstantin Urban a Holtzbrinck Networks igazgatója.

Úgy legyen. Ha jön pénz a szolgáltatásokra, az csak jó a piacnak.

Nekem nincs apukám, anyukám.
Csak egy fél kifli az uzsonnám.
S közben jó édes krém illata száll felém,
Jaj de jó a habos sütemény.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr1115615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FeGa · http://www.almalap.hu 2006.10.04. 09:13:43

Szerintem a külföldi (v. hazai) - legyen szakmai, pénzügyi - befektető semmire sem garancia, gondolok az indexre, amely nem tovább-fejlődött, hanem megmaradt a befektetések hatására vagy gondolok a magát lassan 32 millió regisztráltúnak hirdető közösségi szájtra, amely dizájnja, szolgáltatása - imho - gyászos, pedig...
(de olvasnák egy ilyen befektetői nyilatkozatot: "megvettük, mert az üzleti tanácsadónk azt mondta, hogy majd megy fel az ára, nem költünk rá egy vasat sem, sőt, kirúgunk, akit csak lehet, mert mi majd jobban értünk hozzá, és mert mienk a pénz..." - neki talán még hinnék is)
A napi látogatottság meg csak _egy_ mérőszám. Vajon melyek azok a minimálisan szükséges mérőszámok, amelyek már elégségesek honlapok (milyen mélységű) összemérésére (legyenek azonos profilúak)?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.10.04. 15:18:14

Egyetértek, hogy semmire nem garancia, de azt látom, hogy ha van ötlet, akkor igenis lehet kockázati befektetőket találni. Meg persze olyanok is vannak, akik piacot vesznek maguknak.
Ma már egyébként a napi látogatottságnál sokkal fontosabb a várható bevétel, pontosabban az elvárt haszon. Ez pedig a klasszikus módon számolható.

pollner · http://www.mediablog.hu 2006.10.04. 16:23:12

Szerintem nem kéne összemosni a pénzügyi- a szakmai- és a kockázati befektetőket.


süti beállítások módosítása