Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Legjobban teljesítő kampányok az Etargeten, 7. hét

Címkék: statisztika onlinemarketing kampány keresőmarketing sem etarget etarget toplista

2007.02.17. szombat 00:51 Konrad

Az Etarget hirdetési hálózaton az elmúlt héten az alábbi öt hirdetés teljesített a legjobban, azaz ezeknek a legmagasabb a kattintási aránya (CTR) az aktuális kulcsszóra történő megjelenéskor az Etarget hálózatában található keresőkben (azaz a tartalom alapján történő megjelenések és a katalógus megjelenések nélkül).

Érdemes megnézni, hogy egy-egy kampány milyen stabilan hozza a heti eredményeket. Jól látszik, hogy egy-egy eltalált kampány (szöveg, kulcsszavak, beállítások) milyen eredményes - hosszabb távon is eredményes! - tud lenni. És azt is érdekes látni, mennyire nem égnek ki a szöveges hirdetések. Sokkal tovább élnek, mint a bannerek.

Hirdetés:

1000 ingyen játék
Több, mint 1000 összegyűjtött online játszható flash játék. Akció, ügyességi, sport, poénos, RPG játékok. Minden nap 3 friss, új játék!
gamez.hotdog.hu

Kulcsszó: jatek
Megjelenésszám: 1771
Átkattintási arány: 26,88%

Hirdetés:

Belföldi hotelek, szálláshelyek, extra ajánlatok
Szálláshelyek részletes, képes bemutatkozásai, struktúrált, kereshető formában, szezonális akciók, gyűjtemények, programajánlatok, kedvezményes csomagajánlatok.
www.utisugo.hu

Kulcsszó: szallas
Megjelenésszám: 2017
Átkattintási arány: 22,46%

Hirdetés:

Önéletrajz?
Írja meg önéletrajzát nálunk hogy új állást találjon.
www.workania.hu

Kulcsszó: oneletrajz
Megjelenésszám: 1055
Átkattintási arány: 21,61%

Hirdetés:

30 féle horoszkóp, jósprogramok, ingyen tanácsadás
A net legjobb horoszkópjai, friss cikkek, kártyajós programok várnak. 10 ezoterikus szakértő válaszol kérdéseidre. Van, amit csak nálunk találsz meg!
www.ezoterikus.hu

Kulcsszó: horoszkop
Megjelenésszám: 1006
Átkattintási arány: 19,18%

Hirdetés:

Profession
Keress állást gyorsan és egyszerűen! Többezer állás, csak egy kattintás.
www.profession.hu

Kulcsszó: allas
Megjelenésszám: 2210
Átkattintási arány: 18,51%

Az Etarget olyan hirdetési hálózat, amely több hazai oldalon és keresőben kulcsszavak alapján, azaz tartalom-érzékeny módon jelenít meg szöveges hirdetéseket. Az Etarget és az Onlinemarketing blog közötti együttműködés lehetővé teszi, hogy minden héten megjelentessük az aktuálisan legjobban teljesítő kampányokat: hirdetés szövegét, azt a kulcsszót vagy kifejezést, amire a legmagasabb a CTR, az adott kulcsszóhoz tartozó megjelenésszámot és a CTR értékét. A fentiekhez hasznos kiegészítő lehet a legtöbbet keresett száz szó listája.

Az előző heti kampányok itt érhetőek el.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr6337296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

raszi 2007.02.19. 17:07:11

ez igy hulyeseg kedves Konrad, nem a kampany van eltalalva, foleg nem a szoveg.

az a szomoru, hogy csengohangra, ingyen jatekra, egyeb hulyesegekre mindig van kereslet. nem egy ilyen termeket teljesitmeny magas CT-vel hirdetni!

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.02.19. 17:22:33

raszi, a csengőhangos kampány most volt először. Én azokról beszélek, amik már hetek óta ugyanazt az eredményt hozzák. Azok meg pont nem az, amiről beszélsz.
Lehet csinálni egy-egy kimagasló dolgot valami általános igérettel, igen, de az annyit is ér: keveset.
De az olyan kampányok, amik már hetek óta futnak és magas a CT-jük, azért elgondolkodtatók, nem?

sdw 2007.02.19. 17:35:01

a profession.hu-nak aktuálisan fut egy meglehetősen erős atl-kampánya, ennek a hatása biztosan jelentkezik a szöveges hirdetés ctr-ben...

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.02.19. 17:42:34

sdw, ez szerintem nem ennyire triviális.
Egyébként én nem láttam a profession.hu atl kampányát, de készséggel elfogadom, hogy fut.
Sok atl kampányról lemaradok a közlekedési és médiafogyasztási szokásaim miatt.

sdw 2007.02.19. 21:04:28

de te nem is keresel állást, ergo nem is vagy kihegyezve az ilyen hirdetésekre :) (lsd. még: primer motivációk és kulcsingereikre való szenzitivitás)
egyébként tv(!), print, outdoor felületeken fut. és persze nem triviális, de integrált kampányt nyilván azért (is) csinál az ember, hogy erősítsék egymást a csatornák.

raszi 2007.02.21. 16:22:12

Konrad,

akkor csak nekem nem volt trivialis, hogy nem rajuk gondoltal


süti beállítások módosítása