Tanácsadóként weboldalak megtervezésében is rendszeresen résztveszek. Az ilyen folyamatok döbbentettek rá arra, hogy mennyire fontos az idő tényező. No nem a megszokott időzítés (mikor frissüljön az oldal, mikor jelenken meg az új stb.), hanem a megrendelő ideje.
Egy folyamatosan működő szolgáltatás, legyen az blog, hírlevél, rendszeresen frissülő hírek elsősorban időbe kerül. Olyan időbe, amit a rendes üzletvitel mellett kell ráfordítani a feladatra.
Persze ez is egyfajta marketing költség, hiszen ez kell ahhoz, hogy jól működjön ez a kommunikációs csatorna.
De főleg a kisebb létszámmal működő cégeknél ez a ráfordított idő gond lehet. Pontosabban ennek az időnak a hiánya lehet a gond. Nincs elég idejük, így nem tudnak vállalni rendszeres frissítést.
Így tehát, a weboldalak tervezésekor ez is egy szempontá vált: olyan szolgáltatásokat rakjunk a weboldalra, amiknek a fenntartását a megrendelő a későbbiekben időben is bírni fogja.
Utolsó kommentek