Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Időfaktor

Címkék: onlinemarketing weboldal

2007.04.25. szerda 15:34 Konrad

Tanácsadóként weboldalak megtervezésében is rendszeresen résztveszek. Az ilyen folyamatok döbbentettek rá arra, hogy mennyire fontos az idő tényező. No nem a megszokott időzítés (mikor frissüljön az oldal, mikor jelenken meg az új stb.), hanem a megrendelő ideje.

Egy folyamatosan működő szolgáltatás, legyen az blog, hírlevél, rendszeresen frissülő hírek elsősorban időbe kerül. Olyan időbe, amit a rendes üzletvitel mellett kell ráfordítani a feladatra.

Persze ez is egyfajta marketing költség, hiszen ez kell ahhoz, hogy jól működjön ez a kommunikációs csatorna.

De főleg a kisebb létszámmal működő cégeknél ez a ráfordított idő gond lehet. Pontosabban ennek az időnak a hiánya lehet a gond. Nincs elég idejük, így nem tudnak vállalni rendszeres frissítést.

Így tehát, a weboldalak tervezésekor ez is egy szempontá vált: olyan szolgáltatásokat rakjunk a weboldalra, amiknek a fenntartását a megrendelő a későbbiekben időben is bírni fogja.

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr9763410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FeGa 2007.04.25. 17:58:10

Ez _szinpatikus_ hozzáállás ;)

sdw 2007.04.25. 20:33:03

...vagy outsourceltassuk a tartalommenedzsmentet...

Szilágyi Tímea · http://www.mikromarketing.hu 2007.04.26. 10:13:16

Hát Konrád, ez nagyon igaz. Sok webes egyből ajánlja a hírlevél, blog vagy az aktualitások c. modulokat, de aztán a megrendelő nem kezd velük semmit. Nincs annál rosszabb, mint amikor az utolsó frissítés évekkel azelőtti dátumú.

Persze én olyannal is találkoztam, hogy ígérte a cég, hogy persze-persze majd frissíteni fogja, aztán elmaradt... no ez már nem a webes hibája...

Károly 2007.04.26. 11:07:03

Erre való a SWOT analízis, bár nem hallotam hogy ilyen célra használták volna, de biztos sokat tud itt is segíteni.

Xnews 2007.04.26. 11:08:21

Nyet, nyet, nyet!
Szeresse és ha tudja használja/frissítse - ha nem tudja, adja oda egy ügynökségnek vagy egy online tanácsadónak! :D
Dá, dá, dá!

athew 2007.04.26. 11:58:31

No meg nem utolsósorban a google-nek is tetszik ha néha ráfrissítünk

Emc · http://www.kreativvonalak.hu 2007.04.26. 12:17:39

Igen, magam is tapasztalom minden nap a kérdés fontosságát. Egy tartalom jellegű frissítés mehet ráfordított idővel vagy ráfordított pénzből. Ha egyiket sem szánja rá a honlap tulajdonosa, akkor pedig irreális elvárás mind a frissesség látszata (csatolnék egy korábbi

Emc · http://www.kreativvonalak.hu 2007.04.26. 12:20:52

bejegyzéshez - Frissnek látszani -: van akinél a nyitvatartás frissítése sem evidens), mind a keresők előkelő rangsorolása.

(Elnézést a két részletért, hivatkozással próbálkoztam)

FeGa 2007.04.26. 16:51:50

Xnews:
nyet, nyet, nyet
a) sem az ügynökség, sem a tanácsadó nem tudja, mi történik valóban a cégblogba, hírlevélbe. (Amíg elmondják, meg is írhatnák - de mivel ezt időhiányában nem teszik, így elmondani sincs idejük)
b) a megeemlített kiscégeknek pedig nincs pénzük még egy blog-íróra se
(Konrád, itt lettél felhatalmazva, hogy szinpatikus példázattal élj :)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.04.26. 22:47:59

Xnews és többiek: én sem hiszek mindenáron abban, hogy a tartalom menedzsment kiadható. Olyan weboldalt kell csinálni, ami bár frissül (pl. SEO miatt), de nem terheli túl a céget.
FeGa arra utal, hogy pl. az ő esetükben (Színpatikusok - színprofilok létrehozásam eszközök színhelyessé történő beálítása) legalább annyi idő elmagyarázni, miről szólhatna pl. egy blogbejegyzés, mintha a hozzáértő megírná azt. És ugye pont ez az idő hiányzik...

Gál Kristóf · http://www.primodesign.hu/blog 2007.04.28. 19:32:40

(elnézést, nem okoskodni akarok, de már 2x le lett írva rosszul: szinpatikus -> sziMpatikus...)

Gál Kristóf · http://www.primodesign.hu/blog 2007.04.28. 19:40:32

Muhá, csak vicceltem. :)

( Vagyis rájöttem, hogy én vagyok a hülye. :D )

Longhand · http://optimalizalas.info 2007.04.28. 21:00:37

Igen, ez egy mértékegység neve lehet, hogy designerek egymás alkotásai iránt milyen szinpátiával viseltetnek.


süti beállítások módosítása