Nekem is volt több olyan csoporttársam, aki akkurátusan kihúzta filctollal a fontos szavakat a jegyzetben, így segítve a tanulást. Mivel én sok anyagot vizsgákként csak maximum egyszer olvastam el, fel sem merült bennem ennek a hasznossága, de kölcsönjegyzeteknek hála, én is szembesültem ezzel.
Megmondom őszintén, inkább zavart, mint segített. És amikor egy ilyet látok hirdetési megoldásként, akkor talán e miatt is eleve negatív az attidűdöm.
A Keymedia kulcsszavas hirdetési megoldása már elég régóta itt van a piacon, de most, hogy április végével az Index fórumain is megjelent, többen szembesülhetnek vele.
A lényege: a megvásárolt kulcsszó aláhúzva kerül ki az oldalra, egér föléhúzással megjelenik a hirdetés, kattintásra a landing page. Íme:
Amiért felhozom most a témát, az egyrészt pont az Indexes megjelenés, másrészt mert nézegetve csak most esett le az üzleti modell. Nincs ugyanis önálló értékesítés, ez a megoldás mint technológia él a piacon, és partnerek adják el a kattintásokat.
Ilyen partner pl. az Etarget is. Ugyanakkor ez a megoldás sokban eltér az Etarget eddig megszokott dolgaitól, hiszen sokkal nagyobb a véletlen kattintás lehetősége: aki linknek nézi a szót, a hirdetése megnézése nélkül is reflexből kattinthat!
Ez pedig sokban ronthatja a hatékonyságot. Persze a felhasználók egy része meg se látja a hirdetést, hiszen viszonylag könnyen lekapcsolható.
Másrészt az Index is próbálgatja a megoldást, most éppen mintha csak a legfrissebb hozzászólásban működne.
Harmadrészt az Etargetben is lekapcsolható az ilyen megjelenés. Tehát nem kötelező ezzel együtt élni!
Ugyanakkor van, akinek tetszik, és direkt ezért hirdet - hiszen van, ahol pont az ilyen megjelenés lehet a célravezető. Ők használják bátran, hiszen a megoldás működik.
Itt van hát ez a megjelenés is már egy ideje, benne a szövegben hirdethetünk. Kinek hogy tetszik?
Utolsó kommentek