Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Egy ujjal pötyög

Címkék: onlinemarketing

2007.05.16. szerda 22:05 Konrad

Vajon ki a jobb internet felhasználó marketinges szempontból? A profi internet-huszár, vagy az a kezdő felhasználó, aki egy ujjal pötyögi be a kérdéseit a keresőbe?

Egy korábbi bejegyzésem végén a kommentekben a kezdő felhasználó kicsit lenézett szerepre lett kárhoztatva. Hiszen nem mozog otthonosan a neten, nem használja profin az oldalakat, és elhisz mindent amit lát. De nem használja a hirdetés blokkolót, megnézi a hirdetéseket is, nincsenek előitéletei! A profi felhasználó trükközik. Kerüli a reklámokat, mindenféle ügyeskedéssel nem vásárol, hanem szerez magának zenét, filmet, programokat, otthonosan lubickol, és közben rá se kattint a hirdetésekre. Kell ő nekünk?

Oké, mielőtt lelőnétek, ez a fenti pár mondat erősen sarkított, és mint ilyen, nem is igaz. De azért érdemes elgondolkozni ezen: a kezdő internetezők, azaz az új belépők is érdekesek, és a régiek sem biztos, hogy annyira jó célcsoportok.

Mert attól, hogy valaki nem használ internetet, még igenis fogyasztó, azaz vásárol, érdeklődik, híreket olvas. És attól, hogy valaki profin netezik, még lehet tök hülye. Elég csak néhány fórumot vagy akár blogkommentet megnézni itt-ott...

Azaz végső soron marketing szempontból első körben irreleváns az, hogy valaki mennyire profi billentyűművész. Sokkal fontosabb az egyéb érdeklődése és viselkedése. Ráadásul a kezdők taníthatóak, míg a profik már pontosan tudják, mit akarnak csinálni.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr4077005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mária · http://www.nogradker.hu 2007.05.17. 09:46:17

A kezdő felhasználót nem lenézni kell, hanem tanítani. Mert ha lenézed, akkor nem lesz az ügyfeled, ha meg tanítod, akkor igen.

A bejegyzésről a 90-es évek eleje jutott eszembe, amikor még újdonságnak számított a mobiltelefon. "Bunkofon"-nak hívták és az emberek többsége nem akart magának mobilt, látszólag azért, mert nem akart bunkónak látszani, valójában azért, mert drágának tartotta az új technikát és félt hogy nem tudja majd használni.

Tíz év alatt milyen sokat változott a világ és vele együtt az emberek hozzáállása...

Iron 2007.05.17. 16:06:32

Szerintem minden weblapot (és hirdetést) - kivétel talán a hardcore közösségeknek szánt dolgok - úgy kell elkészíteni, hogy minél szélesebb közösség használni tudja. Aki nem így tesz, az eleve szűkebb kört ér el.

Alapból mindig abból indulok ki, hogy a látogató számára minden dolog - beleértve a cikkek tartalmát is - legyen mindig könnyen érthető/használható. Hosszabb távon bejött.


süti beállítások módosítása