Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Reklámhéten a korona

Címkék: onlinemarketing

2007.10.14. vasárnap 20:09 Konrad

Pénteken jártunk Szegeden a Reklámhét keretében, és ez feltette a koronát az egész hétre. Jó hangulatban, sok hallgató előtt volt szerencsénk előadni, ráadásul a szervezők és a résztvevők is komolyan gondolták ezt az eseményt.

Sajnos kisebbségben vannak ezzel egyelőre. Úgy érzem, ez a Reklámhét dolog amennyire jó ötlet, annyira nem jött át a vidéki vállalkozások felé. Nem tudom, Budapesten mekkora és milyen volt az érdeklődés, de a három vidéki helyszín, ahol jártam, elkeserített.

Voltak tanulók, akik gondolom marketing, reklám területen érdeklődnek. Voltak a szervezők és voltak az általuk személyesen meghívott kevesek. De "utcáról beeső" érdeklődő marketingessel, cégvezetővel nem találkoztam. Pedig egy ilyen rendezvény üzletileg is érdekes lehet, amennyiben tudnak új kapcsolatok szerezni, tudnak új információkat kapni.

Mi lehet a gond? Miért nem volt ott pont a legfontosabb réteg? Sőt: miért nem voltak ott a helyi reklámos cégek?

Nem volt elég jó a kommunikáció? Nem tudtak róla? Nem voltak a programok elég vonzóak? Lesz min agyalniuk a szervezőknek, hogy jövőre mit változtassanak.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr57196188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gábor · http://www.tudatoshaztartas.hu 2007.10.15. 08:41:54

Én mentem volna Szegedre, de sajnos csak pénteken tudtam meg, hogy lesz... :-(

Attila @ szeged · http://www.p3d.hu 2007.10.15. 09:36:12

Én sajnálom hogy (betegés miatt) ki kellett hagyjam..

Attila @ szeged · http://www.p3d.hu 2007.10.15. 09:49:29

*betegség

(még most sem vagyok 100-as.. ehe:)

Cro.Norb 2007.10.15. 10:48:43

Már a pécsi nap bejegyzéséhez is írtam, hogy Pécsett a rendezvényt szinte egyáltalán nem hirdették. Csupán a "Pécsi est" (a Pesti est pécsi változata) egy extra kiadványával találkoztam...az előadások napján.

Így a közönséget legfőképp mi, marketing szakos közgazdász hallgatók alkottuk. De a szakunkon is csak néhányan tudtak a rendezvényről, és akinek épp nem volt jelenése előadáson/szemináriumon tudtunk részt venni az amúgy érdekes (és többre hivatott) programon.

Szóval jövőre illene kicsit összekapniuk magukat a rendezőknek, hogy ne csak előadók, hanem közönség is legyen.

Pierre 2007.10.15. 11:03:10

Nos, én szegedi vagyok, úgyhogy első kézpől tudom megerősíteni: nem igazán volt kommunikálva a rendezvény.
Én ugyan kaptam egy e-mailt a szervezőktől, továbbá Konrádtól is tudtam róla, így ott is voltam.
De ezeken kívül szegedi létemre egyáltalán nem hallottam róla. Kicsit ciki...

Mária 2007.10.15. 11:04:07

Nem volt elég jó a kommunikáció és nem tudtak róla.

Én pl az ország másik végéből is lementem volna Pécsre, ha tudom, mire készülnek ott általam sokra tartott emberek. Elég sokáig éltem ott és bármikor szívesen visszajárok.

De nem tudtam...

Legközelebb legyetek szívesek bekéredzkedni egy infó erejéig azokba a szakmai hírlevelekbe, amikre fel vagyok iratkozva :)))

_original · http://itelit.blogter.hu 2007.10.20. 17:52:46

na. én végignyomtam a Budapestit. a kérdésedre válasz: vegyes volt az érdeklődés.
Amit észrevettem, hogy kicsit kezd átfordulni a Reklámhét amolyan Diákreklámkonferenciába - nem csak azért mert hasonloak az eloadástémák. Hanem mert Pl pesten a legnagyobb érdekldéssel diákok, és frissen végzett emberek voltak, akik gazdasági, marketing, pr és kommunikáció területről érkeztek.Ami nem is volt gon, mert az előadások is nagyából ebben a stílusban, hangvételben mentek. de szrencsér találkoztam pl egy két leendő "megbízóval", aki tájékozódott, hogy milyen megoldásokat vegyen bele a kisvállalkozásásnak a marketing-mixébe, tehát tájékozódott, és sztem ez jó. Mint tudhato, három évvel ezelőtt azért indult el a reklámhét, hogy közelebb hozza a fogyasztókat a reklámvilághoz. de szerintem ez az irány sem rossz.
a promo nagyjából nulla volt, előtte való héten a 7-es buszon olvasot valaki egy HVG-t, abba belepillantva láttam a hirdetést. pedig um. "szakmai" érdeklődéssel rendelkezem, de nem nagyon jutott hozzá info. (na jo, az MRSz féle MagyarReklámban benne volt, ugye...)
a másik a honlapja a rendezvénysorozatnak, ami nem csak szerintem nulla, de az MRSZ-től is azt mondták: "tudom, hagyjuk, ne is beszéljünk róla..."
A pesti előadások jók voltak, képek meg jópár bejegyzés a blogomban (fnt megadtam a linket).
amugy kifejezett jonak találom, hogy ennyi vidéki helyszín is volt.
ja, a blogban fotókat is találtok (vagy többet a picasaweben).


süti beállítások módosítása