Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Twitter marketing

Címkék: onlinemarketing közösség

2007.11.04. vasárnap 17:29 Konrad

Rossz nyelvek szerint minden olyan felület, amin egy reklámos nyomot tud hagyni, máris önálló kommunikációs csatornává válik, saját szabályokkal és lehetőségekkel. Ha belegondolunk, van azért abban valami, hogy nem ugyanúgy fogunk reklámozni az interneten mint mondjuk a tévében, igaz?

A Twitter néhány hónapja tört be a hazai geek életbe is, és a kezdeti föllángolás után a mai napig működik. Sokan lemorzsolódtak persze, de sokan csak mostanában csatlakoznak, és próbálják ki a mikroblogolást, vagy válaszolnak arra a kérdésre 140 karakterben: What are you doing?

De a Twitter marketing csatornává is vált, és talán érdemes áttekinteni, mire lehet használni ebből a nézőpontból!

Először is természetesen az önmenedzselés eszköze. Önmagában a jelenlét és a néhanapján történő beírás segíthet új kapcsolatokat építeni, ami előbb-utóbb lefordítódhat üzleti haszonra is. Igaz, csak azért Twitterezni, hogy ezzel pénzt keressünk, nincs értelme. Úgyse fog összejönni.

De a Twitter alkalmas saját weboldalunk, saját blogunk promótálására is: a Blog.hu véletlenszerű bejegyzés ajánlókat tesz fel, sok blogger itt is megírja, ha új bejegyzése van, és néha egyéb változásokról is lehet olvasni, Persze ez nem egy direkt eszköz, azaz nem azt kell írni, hogy "gyere, olvasd a blogom", hanem ennél finomabban kell témát ajánlani.

A Twitter nagyon jó eszköz a kiszivárogtatásra. Ha nem akarunk azonnal a nagyközönség elé állni egy új szolgáltatással, itt meg lehet szondázni, mit szólnak hozzá. Néhány tucat twitterezőnek már érdemes bedobni új infókat, és kis szerencsével meg is írja valaki azt a saját blogjában.

Konkrét termék vagy rendezvény promójára is alkalmas az eszköz. Mi például a Keresőmarketing Napnak csináltunk egy twitter usert, ahol előzetesen csak néhány információ olvasható, de a konferencia napjára napi közvetítést is tervezünk. Igaz, itt be fog segíteni Tóth Benedek zseniális Turulcsiripje is, lesz egy olyan "twitter csatorna", ahol a konferencia user bejegyzései mellett az erről beszélgetők twitt-jei is olvashatóak lesznek.

Összefoglalva a Twitter jelenleg egy élő és bizonyos esetekben nagyon hatékony réteg kommunikációs csatorna. Óvatosan, de érdemes lehet használni.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr89218188

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Reggeli Karma 2007.11.04. 23:08:01

A Twitter marketingrőlKonrád fejtegeti mai posztjában, hogy a Twitter mára használható marketing csatornává vált. Jó meglátás, de néhány fontos adalékot mindenképp hozzáfűznék: 1. A Twitter valóban alkalmas "önpromócióra". Felfoghatnánk úg...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anonymus 2007.11.04. 23:55:56

Totya! Hát innen kell megtudnom, hogy tied a Turulcsirip!? :)

lenI · http://alters42.blog.hu 2007.11.05. 10:57:49

: Utolsó mondat :
Óvatosan de érdemes LEHET...?!?! Ez azért igen karcsú állásfogalás... ;)

t3Ch · http://hunt3ch.wordpress.com/ 2007.11.05. 17:03:07

A twitter azért elég belsőséges. Mint félig kívűlálló aki inkább belecsöppent látom, hogy főleg programozók, weblapkészítők használják.egy igen szűk réteg, bár egy műltkori kutatás szerint véleményvezérek.

Mivel angol nyelvű így felmerül a dolog, hogy soha nem fogja kinőni magát, mert a magyar klónok is megjelentek (pl.: csacsa) és a HUN userek általában a magyar oldalakra járnak. (ez a myvip- wiw-facebook tengelyen is látszik.)

Plussz a kapcsolati háló építés. Ugye lehet szídni az IWIW-et, de lényegében az üzenőfal az KB erről szól csak kicsit bővebben. És ott már kiépült a háló.

Természetesen a twitter kicsit más, de lényegében ugyanaz. Én pl. úgy jelöltem be embereket, amíg nem tudtam a csiripről, hogy kerestem magyar Usereket. És akinek megtetszettek a twittjei azokat bejelöltem. Még így sem ismerek senkit - Kelt-el IH-n találkoztam - ami egy nagyon érdekes dolgot generál számomra, hogy egy tényleg virtuiális hálót generáltam maganak.

De érdemes elgondolkodni azon is,h.a fórum és atwitter között mi a külömbség néha napján :), amikor egy blogkocsma szervezés folyik. Szóval nagyon hasonlítanak, csak a csirip dizájnosabb és trendibb a web 2-ben.

t3Ch

pollner · http://www.mediablog.hu 2007.11.05. 20:32:13

Szerinte jelenleg a Twitteren keresztül is ugyanaz a kör érhető el, mint akik a Facebookon, a LinkedInen stb. a "barátaid". Ugyanazok, akikkel az u.n. szakmai rendezvényeken is találkozol. Ha nekik akarsz vakamit kommunikálni akkor, minden rendben, ha nem akkor ez csak a (félszakmai dagonya egy újabb formája.

Koronix · http://otletlada.blog.hu/ 2007.11.06. 23:07:20

Dehogy "óvatosan"!
Otthonról az asztali vasról, mobilról villamoson utazva és mekdonálcban ebédelve, munkahelyen mielőtt bemelegíted a laptop billentyűzetet twittelni _kell_. ;)


süti beállítások módosítása