Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Elment az eszem

Címkék: onlinemarketing kampány

2009.09.02. szerda 18:27 Konrad

Nem vagyok normális, de ezt tegnap fokozottan is igazoltam, nem? Leírtam, hogy nem is értek az online médiatervezéshez, mindezt olyan arrogáns tenyérbemászó stílusban, hogy szinte sírtam a pofon után. Amit részben meg is kaptam ma.

Egészségemre.

Egyszerre sikerült belegyalogolnom a hazai piac banneres részébe és megsértenem látatlanban pár értékesítőt. Csak gratulálni tudok magamnak. Tanulság?

  • Az értékesítő feladata pontos brief-re pontos választ adni.
  • A médiatervező feladata a tervezés és a kreatív ötletelés.
  • A médiatervező az ügynökségben dolgozik, nem a tartalomszolgáltatónál.
  • Kedvezményt az kap, aki sokat költ. Sok kedvezményt az kap, aki sokat is vállal.
  • Ha a fentiek után nem bízom specialistára a dolgot, akkor megérdemlem.

Hiába, igazi szakmává válik az online marketing, szakterületekkel, szakfeladatokkal, és mindenkire szükség is van a láncban. De ez nem is baj. Mert ezek miatt van szükség értékesítő mellett médiatervezőre, aki ismeri az egész piacot és hozzáfér kutatásokhoz is, és ilyesmi okok miatt van szükség tanácsadóra is.

Felnőttünk, na. Vagy legalábbis nem sok esélyünk van rá, hogy ezt elkerüljük.

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr241355895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zerushunter 2009.09.02. 19:17:33

:)
a tanulságban jelölt pontok bizony helyesek:)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.09.02. 19:34:38

@Vérnűsző Barom: de nem médiatervezésben. Ötleteket adhatok, meg irányokat, célcsoportot, ilyesmi, de a pontosan hol-mit-mikor az már nem én vagyok.

Vérnűsző Barom (törölt) 2009.09.03. 02:09:30

@Konrad: Akkor viszont neked van szükséged megfelelő sameszra, aki megcsinálja a megfelelő aprómunkát.

Valahogy úgy tudom elképzelni az egész mentet, hogy a társulat egy része kitalálja, a mások lebontják részekre, megint mások megvalósítják és a végén(?) az az icickepicike meg körbejárja a bannerárusokat a kedvezményekért.

A számuk, személyük, alkalmazási helyük a feladattól függően változhat. Valami egészen elképesztően ritka esetben akár még a bannerárus társulat(ok) is képviselhetik a magukat a tásulatban.

De ettől ez még nem mindenkori bannerárus dolga, hanem végső soron a társulat gazdájáé, vezetőjéé, még ha nem is tud az icikéje létezésről sem.

Abban az esetben is, ha az a társulat teljes stábja az ötletelőtől az icikepicikéig esetleg valamiért most épp pont egy főből áll.

A tegnapi morgásom ennek köszönhető. Megpróbáltad a saját (stábod, társulatod, alkalmazottad, alvállakozód, stb.) munkájának egy részét tőled másokra bízni, majd amikor udvariasan nem intettek be, felháborodtál rajtuk.

Árnyalja egy kicsit a történetet az is, hogy - pusztán a válságra való tekintettel - ugyanazt a melót töbekkel is megcsináltattad volna, egyszerre akárhány "bannerárus" cégnek plusz munkát, költséget generálva, De tulképp ettől nő a GDP, nem egy ember féldélutános elfoglaltságától.

Na, mindegy, nézek inkább egy kávét. Noha csinálhatnék én is.

georgejr · http://mav.blog.hu 2009.09.03. 10:20:11

Ha már így belegyalogoltál, akkor megszámítom neked ingyé' a banner kilóját a mávblogon:)

Nagy Barna (Emc) · http://www.kreativvonalak.hu/ 2009.09.03. 15:01:53

Tanulságos kör volt, kétségtelen.

Hirtelen azt jutott eszembe, hogy még nagyobbra nyílt az a bizonyos olló. Hiszen nem egy cégvezető számára ebből a csapatból csak az értékesítő létezik. Persze ugyanolyan hatékonysági elvárásokkal.

Mária 2009.09.03. 18:11:41

Ezek szerint arról van szó, hogy míg korábban a mester egy szép darab gyapjúszövetből bármikor meg tudott varrni egy öltönyt, ma állnak a szalag mellett a betanított zombimunkások és egyik sem ért máshoz, csak a saját rutinfeladataihoz a szalag mellett?


süti beállítások módosítása