Nem vagyok normális, de ezt tegnap fokozottan is igazoltam, nem? Leírtam, hogy nem is értek az online médiatervezéshez, mindezt olyan arrogáns tenyérbemászó stílusban, hogy szinte sírtam a pofon után. Amit részben meg is kaptam ma.
Egészségemre.
Egyszerre sikerült belegyalogolnom a hazai piac banneres részébe és megsértenem látatlanban pár értékesítőt. Csak gratulálni tudok magamnak. Tanulság?
- Az értékesítő feladata pontos brief-re pontos választ adni.
- A médiatervező feladata a tervezés és a kreatív ötletelés.
- A médiatervező az ügynökségben dolgozik, nem a tartalomszolgáltatónál.
- Kedvezményt az kap, aki sokat költ. Sok kedvezményt az kap, aki sokat is vállal.
- Ha a fentiek után nem bízom specialistára a dolgot, akkor megérdemlem.
Hiába, igazi szakmává válik az online marketing, szakterületekkel, szakfeladatokkal, és mindenkire szükség is van a láncban. De ez nem is baj. Mert ezek miatt van szükség értékesítő mellett médiatervezőre, aki ismeri az egész piacot és hozzáfér kutatásokhoz is, és ilyesmi okok miatt van szükség tanácsadóra is.
Felnőttünk, na. Vagy legalábbis nem sok esélyünk van rá, hogy ezt elkerüljük.
Utolsó kommentek