Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Manufakturális megoldások

Címkék: onlinemarketing

2009.09.18. péntek 22:53 Konrad

Van az a fajta hirdetés, amikor minden létező illegális felületre kiragasztanak ilyen szórólap méretű cetlit, hogy albérlet kiadó, meg takarítást vállalok, és annak az alján olyan kutyanyelv szerűen letéphetően ott van a kontakt információ: telefonszám, vagy ilyesmi.

Persze ezek olyan tipikusan felhasználók által generált tartalmak, vagyis nem a reklámcégek dübörgő kreativitása gyártja, hanem otthon éjszakába nyúlóan papa meg mama írogatja és vagdossa be, hogy aztán másnap stikába tovább szépítsék a lakótelepet és környékét.

De mint minden hatékony megoldást, ezt is rendesen lenyúlták páran, és mára cégek is használják. Persze nem kispályázva: nyomdai úton (vagy fénymásolva, esetleg gyorsnyomtatva) sokszorozódik a szórólap, profi plakátoló rakja ki überállat ragasztós eszközzel mindenhova, amin megtapad.

De ugye ha sok ilyen van, akkor ezek a kis cetlik egymással is konkurálnak. Egy-egy jobb környéken lakó villanyoszlop akkor se lesz vizes, ha soha nem látott vihar csap le a környékre, mert több erdőnyi papírréteg borítja szemmagasságban. Kell valami, ami felhívja a figyelmet, és ráirányít arra, hogy te figyelj, ez a tuti ajánlat!

A módszer pedig: a beletépés. Fizetett ragasztó érkezik, két mozdulattal papírt fölnyal a felületre, majd mintegy randomize két kutyanyelvet letép. Kicsit rontja a képet, hogy ezt azzal a lendülettel dobja is el, dehát egy ilyen reklámot használó cégnél nincs CSI stratégia, a társadalmi felelősségvállalás maximum annyi, hogy van, akit már a minimálbér duplájára is bejelentenek.

De a produktum ott virít a falon: egy hirdetés, amely annyira érdekes, hogy már ketten is elvitték a kontaktot! Nahát, kell az nekem is!

Ügyes, nem? Egyébként rímel arra a tapasztalatra, hogy amelyik blogbejegyzéshez valaki kommentelt már, ott sokkal könnyebben jönnek az új kommentek. Működő taktika ez tehát az interneten is: a bejegyzés befejeztével olyan 10-15 perc múlva egy kamunick ír valami hozzászólást, és máris könnyedebben beindul a szóáradat a felhasználók felől.

Hát nem csodálatos a marketing világa?

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr941391764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vérnűsző Barom (törölt) 2009.09.19. 00:20:14

Legyek én a kamunick...
Egy ismerős, nem től nagy forgalmú kávézóban - tulképp Fülig Jimmy példáját követve - az ablak melletti, abból kissé kilógó asztalhoz kellett telepednem, ha épp senki nem volt a cirka négyasztalos helységben.
Ött megkávéztam, kiolvastam a kötelező szennyirodalmat, és mire végeztem, egy asztalhoz általában került is jelentkező.
Ha bent, a bárpulnál tettem ugyanezt, senkit se evett be a fene.
Vigyorognom, hasat simogatnom, körtét kigyullasztanom nem kellett.

Vérnűsző Barom (törölt) 2009.09.19. 00:20:59

Ött? Ez marhaság. Jó lesz ottnak is.
Na, máris lett két bejegyzés.

Vérnűsző Barom (törölt) 2009.09.19. 00:25:24

Akkor már legyen három.

Azt a kis letépkedést messze nem a profik találták ki, sutyiban ragasztgató apuk-anyuk szinte mindegyike ugyanígy szedegette, amióta csak ez a hírdetési forma létezik, talán már Örkény patkányirtós cetlije óta. Vagy korábban is.
Sok ilyen kis magánötlet mássza át magát a profi világba, gyaníthatóan lényegesen több, mint ami onnan kerül át az utca népéhez.

Tulképp olyanról nem is tudok. Valaki?

misbelief · http://tevhit.blog.hu 2009.09.19. 11:04:06

...lehet, hogy nekem is ezt kéne tennem a blogomon. Nézem a statisztikát, olvasgatják-olvagatják, de azt istennek sem kommentál senki. :)

Vérnűsző Barom (törölt) 2009.09.19. 11:18:28

Elballagtam, gondoltam ezen ne múljon, kommentálok neked.
De egy olyan bejegyzés ücsörgött rajta, amiben elég röviden kifejted, miért nincs bejegyzés.
Gondoltam, jobb, talán ha mégse kommentálom...

B911 · http://baratcsaba.hu/blog/ 2009.09.19. 12:11:11

én azt hittem, hogy jó dolog, ha érkezik egy poszthoz vagy 30 komment, de amikor ez megtörtén, sikítani tudtam volna a rengeteg hülye kérdéstől, komoly önmegtartóztatás kell, hogy ne mondjam azt minden második kérdezőnek, hogy a kurva anyád, erőltesd meg magad egy kicsit

Vérnűsző Barom (törölt) 2009.09.19. 13:51:16

Elszúrtad. Olyan bejegyzést írtál, ami kérdéseket vet fel. Nem szabad, mert akkor kérdez a hozzám hasonló félállat kommentelő, amire persze választ is akar.

Ennél csak az a rosszabb, ha te teszel fel kérdést. Válaszolnák rá ugyanis. Na, véletlenül se azt, amit te szeretnél olvasni.

Ha mindezt megunva megpróbálod leírni a tutit, akkor meg mindenki öntelt majomnak fog gondolni. Megjegyzem, némi joggal.

Még talán a legjárhatóbb, ha simán leírod az aznapra való sztoridat, oszt kalap. Ha regálnak rá, akkor jó. Ha nem, az is jó. Megírtad, ennyi volt.

Megeshet, hogy valami pluszt szeretnél elérni azzal a bloggal (sikert a sok látogatóval, netán némi aprót a hirdikkel, megbecsülést, új csajt, akármit). Ez esetben sajna melózni kel vele, és fognak érni olyan meglepik, amiknek nem örülsz.

Ez van, kegyetlen a világ.


süti beállítások módosítása