Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Like-ot veszek, érte megyek!

Címkék: kampány facebook

2010.12.06. hétfő 21:16 Konrad

Írtam, hogy Facebook kampányt indítottunk az Intersport-nak, ahol feltöltött képeket lehet Like-oltatni ismerősökkel, a legtöbb Like-ot kapott kép fog nyerni.

A dolog megyeget szépen, a tervek szerint, de van egy elem, amire nem annyira számítottam. Ez pedig a Like csere-bere: bejön valaki egy képhez, Like-olja, majd beírja, hogy ő melyik játékban-versenyen indul, és viszont-like-ot kér.

Mondhatnánk, hogy ügyes, de rávilágít egy fontos dologra: ha egy Like-versenyt hirdetünk, akkor meglepő irányokba is szélesedhet a Like-olók köre. Vagyis a célzásunk tompul, romlik. Ez akkor nem baj, ha eleve széles körre lövünk, de ha fontos, hogy az oldalunk Like-olói szűkebb körből kerüljenek ki, akkor ezt a Like játékot felejteni kell. Ez van.

Kreatívabbnak kell lenni, emberek. Kis alkalmazásokat kell gyártani, amíg még azok érdekesek. Egyelőre ez egy járható út. 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr552498044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2010.12.06. 21:31:30

FB-on is írtam, hogy ezt saját FB alkalmazással / oldallal kell megoldani. Úgy nem tud tompulni, mert csak lájkolni engeded őket.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2010.12.06. 21:35:34

@$Norbert$: a konkrét esetben nekünk az aktivitás is fontos, és mivel elég széles körre lövünk, így nem baj, ha megy a Like csere-bere. De más ügyfélnél ez már majd orvosolandó lesz, igen.

wroadd (törölt) 2010.12.07. 07:42:37

@Konrad: A legtöbb Like-ra épülő kampánynál így megy, sőt az olyan nyereményjátékkal foglalkozó oldalakon mint a webnyeremeny.hu külön fórum is van a "viszontkattingatásokra", ami nem gond egy olyan esetben, ahol valóban a széles körű ismertetés a cél, de ott ahol netalán valamilyen pályázati sorrendet kell felállítani (pl legjobb alkalmazás, legjobb ötlet) ott torz eredményekhez vezet a "van 20 ismerősöm, aki rákattint egy sörért".

wroadd (törölt) 2010.12.07. 07:55:44

A másik ilyen jellegű megfigyelés pedig az ajándék "nagysága" és az alkalmazásokat látogató "hackerek" közötti lineáris konverzió...:) Pl. Fujitsu-Siemens Lifebook promó nyereményjátéka

zsuzskaa 2010.12.07. 13:20:22

húú,már lassan ezt is kilóra lehet venni...

SMGery 2010.12.08. 12:15:10

Ma már nem tilos a like-ra buzrítás a facebookon??

Tőzsde oktatás Szeged · http://sinkronprofit.hu/ 2010.12.16. 10:09:57

De ez nem arra célra indul amit szerettek volna kihozni. Hisz így most nem azért lájkolnak az emberek a holmikra hogy az tetszik nekik, hanem azért hogy ők legyenek a legtöbbet lájkolók.


süti beállítások módosítása