Írtam, hogy Facebook kampányt indítottunk az Intersport-nak, ahol feltöltött képeket lehet Like-oltatni ismerősökkel, a legtöbb Like-ot kapott kép fog nyerni.
A dolog megyeget szépen, a tervek szerint, de van egy elem, amire nem annyira számítottam. Ez pedig a Like csere-bere: bejön valaki egy képhez, Like-olja, majd beírja, hogy ő melyik játékban-versenyen indul, és viszont-like-ot kér.
Mondhatnánk, hogy ügyes, de rávilágít egy fontos dologra: ha egy Like-versenyt hirdetünk, akkor meglepő irányokba is szélesedhet a Like-olók köre. Vagyis a célzásunk tompul, romlik. Ez akkor nem baj, ha eleve széles körre lövünk, de ha fontos, hogy az oldalunk Like-olói szűkebb körből kerüljenek ki, akkor ezt a Like játékot felejteni kell. Ez van.
Kreatívabbnak kell lenni, emberek. Kis alkalmazásokat kell gyártani, amíg még azok érdekesek. Egyelőre ez egy járható út.
Utolsó kommentek